.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

کوچ جمعی

چه اتفاقی برا این بلاگرولینگ افتاده ؟ یه روز میای میبینی هیچ وبلاگی به روز نشده ، خودتم نمیتونی وبلاگ خودتو رو پینگ کنی ، یه روز میای میبینی همه وبلاگها پینگ شدند در حالی فقط 5-4 تاشون مطلب جدید دارن . خب طبعآ کسی تا این حد بیکار نیست که بیاد بشینه همه وبلاگها رو پینگ کنه ، پس مشکل از بلاگرولینگه .

این بلاگرولینگ با این کاراش داره همه رولینگ نشینان رو ترغیب به یه کوچ جمعی به سمت ناکجا آباد ( مثلآ گوگل ریدر ) میکنه . دقیقآ همون کاری که جمهوری اسلامی داره با همه ما انجام میده !! این کوچ جمعی ، که برای تک تک افراد فردی به حساب میاد ، مشکلات مخصوص به خودشو داره ، عدم آشنایی با محیط جدید ، عدم آشنایی با نحو عملکرد در اونجا ، جدا شدن از محیطی که بهش خو گرفتی و خیلی چیزای دیگه ، اما حسنش استفاده از امکانات خوبه ، اینکه هر روز با یه مشکل تازه دستو پنجه نرم نمیکنی ، هر روز نمیای ببینی یه چیزی به هم ریخته ، محیط سیستماتیک و منظمتره و اینا چیزیه که ما ازش لذت میبریم .

می بینین ! زندگی وبلاگی هم مثل زندگی واقعی ماست . وبلاگ زندگی ما ، بلاگرولینگ نماد ایران ( از بی نظمی و آشفتگی ) و گوگل ریدر نماد دنیای پیشرفته . میشه توی بلاگرولینگ موند و با مشکلاتش سر کرد و زحمت یه نقل مکان با کلی دردسر جدید رو به خودمون تحمیل نکنیم ، ولی از طرفی میشه همه این دردسرها رو تحمل کرد و در عوض به یه فضای مناسب برای ادامه حیاط وبلاگی ( یا واقعی ) رسید .

حالا چیکار باید کرد ؟ این بلاگرولینگ ( در مقیاس بزرگتر ایران ) رو که بهش خو گرفتیم رو رها کنیم و بریم سراغ گوگل ریدر ( در مقیاس بزرگتر کشورهای جهان اول )، یا اینکه همین جا بمونیم و بدون اینکه خودمون رو به زحمت بندازیم با مشکلاتش بسازیم ؟
 
پ.ن.۱ : اینم دو تا آدرس برا آشنایی با گوگل ریدر : اینجا و اینجا . ( از وبلاگ یک پزشک )
 
 
 
نظرات 5 + ارسال نظر
بید قرمز چهارشنبه 3 آبان 1385 ساعت 10:11 ب.ظ http://bideghermez.blogsky.com/

چی بگم والا. جواب دادن بهش سخته. یعنی شاید خیلی راحتتر بتونم از بلاگ رولینگ دل بکنم تا از ایران.

نورا پنج‌شنبه 4 آبان 1385 ساعت 09:47 ق.ظ

مد جان همینجا مینوسم که دیگه انشاا.. مشکلی پیش نیادghalamoo.idg@gmail.com
.موفق باشی

سوسکی شنبه 6 آبان 1385 ساعت 12:39 ق.ظ http://sooski.persianblog.com

من خوبم مد جان، تو چی؟

شهره شنبه 6 آبان 1385 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.azkhod-bakhish.blogspot.com/

مقایسه خیلی جالبی بود . ما که کوچ کردیم هم فعلا اینور دنیا بلاگ رولینگ زده شدیم . دیگه از چه نوعش هستیم خدا میدونه . در مورد کامنتت وسوالت که چند ساله از خونه قدیمی دورم امروز حساب کردم تقریبا بیست و هشت سال. احساس خیلی غریبیه . سبز باشی.

پیام یکشنبه 7 آبان 1385 ساعت 01:59 ب.ظ http://payamra.com

همه چیز که قاطیه . اینم روش ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد