.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

وبلاگ

"حاصل مطاله آنالوگ" یا "آیا ما در چراگاه هستیم؟"

وبلاگ یعنی چی ؟

"شیرین" فنجان خالی قهوه را برگرداند توی نعلبکی و توضیح داد: "وبلاگ مثل صفحه ای است که توی اینترنت باز میکنی و اسمش را هر چی خواستی میگذاری و هر وقت خواستی، هر چه دلت خواست می نویسی و هر کی دلش خواست میخواند و دلش خواست نظر میدهد. بعد یکهو زد زیر خنده. «پریروزها یک جایی خواندم اگر روزنامه را مثل رستوران فرض کنیم، وبلاگ چراگاه است.»

برگرفته از کتاب «عادت میکنیم» نوشته "زویا پیرزاد". چاپ پاتزدهم، پاییز 85، موسسه نشر چهل چاپ، فصل 17، صفحه 147.
 
حالا دو تا سوال ساده:
1) به نظر شما آیا وبلاگستان یک چراگاه است؟
2) تعریف شما از وبلاگستان چیه؟
 
پ.ن.1: بعد از 4-5 سال وبلاگ خوندن و 2 سال وبلاگ نوشتن اولین آدم مجازی رو توی دنیای واقعی دیدم. از خارج اومده بود و برای آپارتمانش توی سپاهان شهر یه سری اطلاعات میخواست. به خاطر شناخت من از سپاهان شهر و به خاطر شغلم، همدیگه رو ملاقات کردیم. کمکی که نتونستم بهش بکنم چون وقت خیلی کمی داشت، ولی دیدنش برام جالب بود. اولین ملاقات در دنیای واقعی با یک آشنای دنیای مجازی. راستی، اصلآ نمیشه از قیافه آدمها فهمید کی وبلاگ داره و کی نداره. حالا اگه خودش خواست توی وبلاگش مینویسه. من اینجا معرفی نمیکنم، چون ممکنه دوست نداشته باشه.
نظرات 7 + ارسال نظر
بیدقرمز چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.bideghermez.blogsky.com/

به نظر من وبلاگستان یه محل برای این ابراز عقیده ها و تفکرات. و معتقدم که وبلاگستان چراگاه نیست!

‌BaHaar پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.barroon.blogspot.com

سلام خوبید ؟ ممنون بابت راهنماییت . برای کارهای بعدیم حتما اول باید با شما مشورت کنم .
دوشنبه تولدم بود. یکی از اون همه کاری که داشتم همون تولدم بود. بعد از ظهرش قرار بود دوستم از تهران بیاد .
پینگ هم کردم شما رو . اما فکر کنم بلاگ رولینگ باز ایراد داره که نشون نمیده

‌‌‌‌‌‌BaHaar پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.barroon.blogspot.com

راستی ...۳ بار این جمله رو خوندم « اگه روزنامه رو رستوران....» اما مفهوم به درد بخوری دستگیرم نشد !! به نظر من هیچ ربطی نداره که بلاگستان چراگاه باشه . همونقدر چراگاهه که مثلا بگیم سینماست یا رودخونه یا جمعه بازار !‌
نیازی هم به تعریفش نیست . صفحات شخصی و محیطی که هر کس هر چی عشقش بکشه مینویسه یا لود میکنه . و هر کی عشقش بکشه میخونه :)

مهسا دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 05:45 ق.ظ http://haghighifamily.blogfa.com

نه خیر هم اصلا وبلاگ چراگاه نیست . اون نویسنده هم خیلی بی ذوق بوده گرچه من قلم روونش رو خیلی دوست دارم . بعدش من تا حالا با چند تا از وبلاگی های عزیز تلفنی حرف زدم ولی فقط دوتاشون رو دیدم. یعنی یکیش وبلگ نویسه و یکیش وبلاگ خونه !!
موفق باشی .
کی میای از این طرفها ؟ اوضاع کار خیلی خوبه ها از دست میره ، بدو

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 دی 1386 ساعت 07:27 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 دی 1386 ساعت 07:28 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 دی 1386 ساعت 07:28 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد