.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

دو سال گذشت

می بینین تو رو خدا این بلاگ رولینگ لعنتی چه بلایی سر ما آورده؟ اینقدر بی حس و حال شدم که حتی روز سالگرد تولد این وبلاگ هم چیزی ننوشتم. آخه وقتی آدم می بینه توی لیست وبلاگها اسمش رفته اون ته تها، دیگه حسی برا نوشتن نمیمونه. مطلب جدید هم که مینویسم چون پینگ نمیشم، اصلآ کسی خبر دار نمیشه که بخواد بخونه و احیانآ نظر بده.

بگذریم از این گلایه های "صد من یه غاز". 11 آذر تولد دو سالگی این وبلاگ بود. 11 آذر 1384 هم زمان با جشن عقد من و خانومی و تولد یه زندگی جدید، این وبلاگ هم متولد شد. امسال هم مثل سال گذشته باز رفتم و کل آرشیو یک سال اخیر رو خوندم. باز همون تکرار خاطرات، باز همون زنده شدن لحظات، باز همون حرفها، همون نظرات و باز ...

راستش دیدم تمام حرفهایی رو که برا این سالگرد آماده کرده بودم رو پارسال زدم. شاید بهتر. باقیش دیگه تکرار مکرراته. پس خودتون زحمت بکشین و این مطلب رو بخونین، تا از تمام احساس من با خبر بشین. حرف دیگه ای نیست جز آرزوی سلامتی هر چه سریعتر این بلاگ رولینگ و بیرون اومدن وبلاگستان از این رخوت و سستی.
نظرات 14 + ارسال نظر
X .:. دختر برفی .:. X پنج‌شنبه 15 آذر 1386 ساعت 09:35 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلامم

خوبین؟

آخیییی وبلاگتون خیلی جالبو قشنگه :)

خوشال میشم به کلبه برفی منم یه سر بزنین

. . .

منتظرتونم

روزاتون برفی

BaHaar پنج‌شنبه 15 آذر 1386 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.barroon.blogspot.com

اول یعنی اینکه اینقدر از نظر کاری چلانیده شدم که عصاره ام گرفته شده اونهم یک عصاره تلخ .
بعدش هم اینکه من تقریبا هر روز یا هر وقتی که خودم رو پینگ میکنم تورا هم پینگ شاید بشی. اما افاقه که نکرده تا حالا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 آذر 1386 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.barroon.blogspot.com

برای اینکه احیانا در سالگرد وبلاگت مایه خوشحالی/دلگرمی یا هر چیزی بشم ..برات تکه تکه نظر میتونسم که تعداد نظراتت بالا بره :)
راستش حالا که ۲ بار از هیت و سر زدن گفتی بگذار اینجا که به قول خودت کسی سر نمیزنه چند تا نقی بزنم.
از قدیم گفتند ‌:‌ادب از که اموختی از بی ادبان و از طرفی یک سوزن به خودت بزن یک جولادوز به دیگران . به خاطر همین من با اینکه عادت نداشتم برات نظر بگذارم کلی حالا نظر میگذارم بلکه دلگرم بشی :)
و اما بعد ... که چرا اون ۲ ضربالمثل رو زدم ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 آذر 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.barroon.blogspot.com

وبلاگهایی هستند که هر روز سر میزدم (الان که دیگه وقت سر زدن ندارم خدا رو شکر ) و فقط میخوندمشون. وبلاگهایی هم بود/هست که بهشون سر میزنم ولی به علت درگیر شدن با نوشته ها کم کم احساس دوستی بهشون پیدا میکنم .در چند مورد از وبلاگهای دسته دوم به خاطر درگیر شدن با احساسات نویسنده مثل دیگران براشون نظر میگذاشتم و برام مهم بودند. اما به یک موضوع برخوردم . اینکه دیدم حتی به اندازه یک کلیک برای نویسنده مهم نیستم . به عبارت ساده تر حتی روی آدرسم کلیک نکرده ببینه این نظر رو کی براش گذاشته ! میدونی بعد از مثلا ۴-۵ سال خوندن بلاگ یک نفر و روزی دهها بار بهش سر زدن دقیقا احساس کردم که دوستی بهم پشت کرده و روز به روز به نظرم آدم از خود راضی تری اومد نویسنده اون بلاگ/بلاگها...
خلاصههههه.. که اصلا هم خلاصه ننوشتم ...دلم نمیخواد اصلا اون تیپ آدمی باشم حالا با اینکه وجه قیاس نیست . خدا رو چی دیدی شاید اگه منهم هیت ۶۰۰ نفری داشتم مثل اون بنده خدا میشدم :)

‌‌BaHaar پنج‌شنبه 15 آذر 1386 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.barroon.blogspot.com

...الغرض همه اینها رو نوشتم که سالگرد وبلاگت پررونق تر بشه . تو هم زیاد دلخور نشو از اینکه کسی خبردار نمیشه .اونی که بخواد خبردار باشه بدون بلاگرولرونیگ خبر میگیره :)
موفق باشی

شهره یکشنبه 18 آذر 1386 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.azkhodbakhisch.blogspot.com/

سلام مد عزیز واقعا بهت حق میدم که دلگیر باشی از دست این بلاگ رولینگ . بارها شده فکر کردم که سیستمش رو بطور کل از بلاگم بردارم و بلاگهای موردعلاقه ام رو چک کنم و وقتی بروز هستند بخونم ولی میدونم که وقتم کمه . حالا یه خواهش خودت خبر بده که آپدیت کردی میدونم که کلی کاره ولی یکی از دوستان از طریق مسنجر به همه خبر میده . چرا که نه ؟ امروز هم تصادفا چونکه دیدم اسم بلاگت او ته لیستمه فکر کردم که چی شده و سری زدم . شاید که وقتی پینگ میکنی اسم بلاگت رو اشتباه میدی. برای من هم پیش اومده که مثلا فاصله میون از خود باخویش رو رعایت نکردم یا اینکه بجای فارسی انگلیسی نوشتم . امتحان کن و بعداز یکی دوساعت تو بلاگ من چک کن ببین آپ شده یا نه . من که نوشته هات رو دوست دارم و هر بار وقتی میبینم که خیلی وقته بهت سری نزدم کلی شرمنده ات میشم . الان هم میرم اول همه رو بخونم . در ضمن سالگرد بلاگت رو هم تبریک میگم . همه این دلگیریها گذراست . من حدود شش سال پیش شروع کردم و اوایل وقتی مینوشتم گاه چهل کامنت داشتم ولی الان بیا ببین که روزها ست نوشتم و خبری از دوستان نیست . ولی برام مهم نیست این بلاگ نویسی هم عادتی شده و همین باعث میشه که هنوز بنویسم وگرنه مدتها بود که گذاشته بودمش کنارهمونطور که بارها سعی کردم و موفق نشدم . سالگرد ازدواج خودت و همسرت رو هم از صمیم قلب تبریک میگم و امیدوارم که سالیان سال در کنار هم با قلبی پر عشق و محبت زندگی کنید و لذت ببرید . سبز باشی و همیشه آفتابی نازنین .

شهره یکشنبه 18 آذر 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.azkhodbakhisch.blogspot.com/

راستی برای پینگ کردن بلاگت به من خبر بده با کمال میل اینکار رو میکنم . اصلا زحمتی نیست چون که من هرروز آنلاینم و چند ثانیه ایی بیشتر وقت احتیاج نیست . الان هم پینگت میکنم ببینم میشه یا نه ؟ اینجوری که بخاطرم میاد قبلا پینگ میشدی . سبز باشی .

شهره یکشنبه 18 آذر 1386 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.azkhodbakhisch.blogspot.com/

مد عزیز من سعی کردم سه یا چهار بار با اسمهای مختلف و با همون آدرس بلاگت پینگت کنم ولی نشد . حالا یه امتحانی بکن . کد بلاگ رولینگ رو که در قالبت داری یکبار بردار و دوباره اضافه کن و قبلش هم در خود بلاگ رولینگ در قسمت پریفرنس اسم بلاگ و آدرسش رو دوباره بده و سیو کن . شاید که بشه . امیدوارم البته .

شهره سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.azkhodbakhisch.blogspot.com/

هورا هورا بلاگت بالاخره پینگ شد . تبریک میگم . چی شد ؟ چه اتفاقی افتاد ؟ خلاصه طلسم شکست . سبز باشی .

گیسو سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.gissoo.blogfa.com

شما که پینگ شدی:) پس ما چی بگیم؟ فکر نمی کنم ربطی به ایران و خارج ایران داشته باشه. من هم نمی تونم پینگ کنم.
سالگرد ازدواج و وبلاگ نویسی هم هر دو مبارک. امیدوارم اوضاع کار و بار هم خوب بشه شاد باشید.

شبنم سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 09:18 ب.ظ http://shabshidha.blogfa.com

سالگرد دوسالی هاتون مبارک .. وبلاگ دو ساله و زندگی مشترک دو ساله ...شاد باشی ...شبنم

علی سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 11:47 ب.ظ http://به كلاسمون نمي خورد . نساختيم .

سلام . لطفا نظر منو تا تهش بخون . نیمه کارش ولش نکنیا !
دوباره سلام . حالتون خوبه ؟ من وبلاگتو هنوز نخوندم . تا اولشو خوندم یاد خودم افتادم گفتم ولش کن برم نظرمو بدم .
اولا که سالگرد ازدواجو . وبلاگو . زندگی جدیدو همه رو با هم تبریک میگم . امیدوارم که تو زندگی همیشه دل خوش داشته باشی ! دلم می خواد یه چیزی بگم .همدم پیدا نکزدم . یهو به ذهنم رسید که به شما بگم .
اسمم علیه .۲۲ سالمه دانشجوی لیسانس حسابداری . میرم سر اصل مطلب . من عاشق شدم . تا ۱۰ روز دیگم می رم پای سفره عقد .می خوام از این جا به شما یه چیری بگم !
اگه خانوادتون با ازدواج شما مخالف باشن و تو هم عاشق . چی کار می کنی ؟ آیا همین کارو می کنی که من کردم یا نه ؟
ممنون می شم اگه جوابمو بدین !
قربان شما . علی

بیدقرمز شنبه 1 دی 1386 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.bideghermez.blogsky.com/

با کلی تاخیر تولد وبلاگت و سالگرد ازدواجت مبارک. امیدورام ۱۲۰ سالگی هر دو رو جشن بگیری.

مهسا سه‌شنبه 4 دی 1386 ساعت 05:42 ق.ظ http://haghighifamily.blogfa.com

در ضمن بازگشت به موضوع این پستتون ، دو سال گذشت و مطلب جدیدی ننوشتی :))
حالا نگی عصبانی هستم ها . من و عصبانی بودن !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد