.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

من بداخلاقم

توی زندگی عادی و رابطه با مردم و یا حتی توی روابط کاری مشکل بد اخلاقی ندارم ، اصلآ . این اخلاق فقط یه جا سراغ من می یاد اونم توی زمین فوتبال . با بچهای دانشکده ( که البته الان دیگه بچه نیستن ) هفته ای دو روز می ریم فوتسال ( فوتبال سالنی ) . جمع خیلی دوستانس ، همه بچه ها رو تقریبآ 6-7 سال میشناسیم . با هم همکلاس یا هم دانشکده بودیم و الان هم که همکار هستیم . منظور اینکه جو خیلی بیشتر از اونکه رقابتی باشه ، رفاقتیه .  با این حال من همیشه توی بازی یه مشکلی ایجاد می کنم . اگه کسی روم خطا کنه زود عصبانی می شم و عکس العمل نشون می دم ولی خودم به راحتی روی بقیه خطا می کنم . توی تمام طول بازی هم به کسی که به عنوان داور انتخاب کردیم مدام اعتراض می  کنم . ( تنها حسنی که دارم اینه که وقتی بازی تموم می شه و از زمین بیرون میریم دیگه همه چی تموم می شه و دوباره همون دوستای سابق میشیم . ولی خوب با این کارم توی بازی رو اعصاب بچه ها رژه میرم .)

این اخلاق از خیلی وقت پیش با منه . موقعی که دبیرستان بودم یه 4-5 سالی توی باشگاه فوتبال بازی می کردم ( توی لیگ نوجوانان ) اونجا هم وضع بر همین منوال بود . غیر ممکن بود بتونم 3 تا بازی پشت سر هم برا تیم بازی کنم . چون اگه شانس می آوردم و تو یه بازی اخراج نمی شدم حتمآ کارت زرد رو میگرفتم و بعد از دو تا بازی و طبعآ دو تا کارت زرد بازی بعدی رو از دست می دادم . همیشه هم مربیمون بعد از این اتفاق ، توی تمرینات بعد از دو ساعت تمرین سنگین مجبورم می کرد یک ساعت در زمین چمن بدوم . ( به عنوان تنبیه ) بنده خدا فکر می کرد با این کار اخلاقم خوب می شه ولی زهی خیال باطل .

یادمه یه بار توی مسابقات مدارس در حالی که بازی رو با دو تا گل جلو بودیم روی یه شیطنت بچه گانه با مدافع تیم روبرو درگیر شدم و خوب پسرا رو که تو این سن و سال می شناسین ( 17 -18 سالگی )  سرشون برا این جور چیزا درد می کنه و روی همین اصل تمام اعضای دو تیم افتادن به جون همدیگه . به خاطر همین قضیه منو کلآ برای همیشه از شرکت در مسابقات مدارس محروم کردن ( یعنی سال بعد هم نمیتونستم شرکت کنم ) و تیم رو هم از مسابقات اون دوره اخراج کردن . حتمآ خودتون می تونین تصور کنین که توی مدرسه مدیر و ناظم ( که آبرشون حسابی رفته بود ) چه جوری از خجالت ما در اومدن . فقط اینو بگم که اون ترم نمره انظباتم 8- شد ، به خاطر این کار و خیلی کارای دیگه .

توی یه مقطعی از زندگی هم مجبور شدم انتخاب کنم بین اینکه با تیم باشگاهیم ( اینو گفتم که با تیم مدرسه اشتباه نشه ) برم برای مسابقات یا اینکه بشینم برای کنکور بخونم . من کنکور رو انتخاب کردم نمیدونم درست بود یا غلط ولی خوب من درس رو انتخاب کردم و همون سال هم معماری قبول شدم . سال اول دانشگاه هم توی تیم دانشگاه بودم ولی از بسکه این معماری رشته وقت گیریه دیگه نتونستم برم سر تمرین .بعضی وقتا ناراحت میشم از اینکه درس رو به فوتبال ترجیح دادم ولی ته قلبم از این انتخاب راضی ام .
 

نظرات 18 + ارسال نظر
افرا پنج‌شنبه 13 بهمن 1384 ساعت 01:02 ب.ظ http://afranevesht.blogspot.com

هاها این رقابتی بودن حاهای حساس خودشو نشون میده.

مامی خرگوشه پنج‌شنبه 13 بهمن 1384 ساعت 03:16 ب.ظ http://sayeh21.blogfa.com

سلام همیشه برای اینکه انقدر زود عصبی نشی و خودتو بقیه رو هم ناراحت نکنی سعی کن بتونی خودتو کنترل کنی از قدیم میگن یه نیشتر به خودت بزن یه جوالدوز به دیگری دوست داری وقتی تو خطا میکنی یکی اینجوری عصبی بشه؟سعی کن اروم باشی و هر لحظه به خودت بگو این همش یه بازیه من نباید خودمو ناراحت کنم مطمئن باش جواب میده اگه خواشتی با هم دوست باشیم کافیه یه کامنت برام بزاری بعد اسمت میره تو دوستای من به همین سادگی به همین خوشمزگی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 بهمن 1384 ساعت 03:19 ب.ظ

مد عزیز خوشبخت بودن یا نبودن آدما فقط به خودشون مربوطه. ولی جای یه سری احساس ناب توی وبلاگت خالیه.
ها ها انگار تمام آدما یه جایی دارن که بد خلقیاشون را خالی کنن من سر خواهرم خالی می کنم.

نیاز پنج‌شنبه 13 بهمن 1384 ساعت 03:22 ب.ظ

مد عزیز خوشبخت بودن یا نبودن آدما فقط به خودشون مربوطه. ولی جای یه سری احساس ناب توی وبلاگت خالیه.
ها ها انگار تمام آدما یه جایی دارن که بد خلقیاشون را خالی کنن من سر خواهرم خالی می کنم.

بید قرمز پنج‌شنبه 13 بهمن 1384 ساعت 03:33 ب.ظ http://bideghermez.blogsky.com/

مطمئن باش که انتخاب درستی کردی.
افرین.

مریم پنج‌شنبه 13 بهمن 1384 ساعت 11:33 ب.ظ

آقا اجازه من یه چیزی بگم ؟ها؟
اونم اینکه وقتی هم تصادف میکنی عصبانی میشی. مگه نه؟ها ها ها !!!راستی به دوستان سلام برسونید.میگم که یه چیز دیگه : همکلاسیهای دختر رو هم راه میدید فوتبال هان؟ما اونقدرا که فکر میکنید بی دست و پا نیستیما.قرار بذاریم واسه یه گل کوچیک یا نه؟ دی!!!

زن متولد ۱۳۵۷ جمعه 14 بهمن 1384 ساعت 08:10 ب.ظ

salam in matlab va matlabe paeeno khondam ...in ke chizi nist man ham bad akhlagham he he bozorg mishy yadet mire eb nadre !
rasty migan "Avangard" ke vase man neveshte boodi yanee che ? kalame English hast ? ya farsi ..... omidvaram ke fohsh nabashe ! badan ye Dictionary bayad nega konam bebinam maniesh che mishe.....

:-)

مامی خرگوشه شنبه 15 بهمن 1384 ساعت 03:27 ق.ظ http://sayeh21.blogfa.com

سلام من اپم تو هم هر وقت اپیدی خبرم کن خوببببببببببب

آرزو شنبه 15 بهمن 1384 ساعت 05:10 ق.ظ http://www.arezoobanu.blogfa.com

وای پس خوب شد فوتبالیست نشدی فوتبالیست بد اخلاق کم نداریم تو هم اضافه میشدی(شوخی کردم بابا نزنیمون )یادش بخیر گفتی فوتبال یاد کیک و نوشابه هایی افتادم که به داداشم و پسر دائی هام باختم افتادم

ف-م شنبه 15 بهمن 1384 ساعت 09:37 ق.ظ http://aramedel.blogsky.com

سلام مهربون!

خوبی؟ بالاخره هر کدوم از ما یه جایی از اخلاقیاتمون می لنگه... البته باید بهش فکر کرد و مثل شما نوشت چون خودش خیلی کمک میکنه به اصلاح اون بخش از اخلاقیات بد.

به منم سر بزنی خوشحال میشم.
یاحق...

ژنرال یکشنبه 16 بهمن 1384 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام
خوبی؟
به بابا از آخرین باری که اومده بودم ۲ بار آپ کرده بودی و خبر نداده بودی !
یادش به خیر من هم تقریبا یه همچین اخلاقی مثل تو تو فوتبال دارم ! D:
فیلم بوس کوچولو را هم ۲ هفته پیشا با بهترین دوستم رفتم دیدم خیلی خوب بود.. خوشم اومد..
به نظر من تا حدی بی ارزشی دنیا را نشون میداد.. و اینکه به دنیا دل نبندیم !
قربانت.. ممنون از اینکه بهم سر زدی..

گلی یکشنبه 16 بهمن 1384 ساعت 11:39 ب.ظ

خیلی خوبه که آدم تو انتخابش موف بشه و جایی واسه پشیمونی نمونه..اینجا مه معماریا پشت میزشون زندگی می کنن

مامی خرگوشه دوشنبه 17 بهمن 1384 ساعت 04:04 ق.ظ http://sayeh21.blogfa.com

سلام اقای بد اخلاق خوبی؟با اخلاقت کنار اومدی؟من بازم اپم منتظرتم اوکی؟

[ بدون نام ] دوشنبه 17 بهمن 1384 ساعت 07:33 ق.ظ

مد جون انقدر بی انصاف نباش... من که همیشه (بی سر و صدا) میام اینجا و تا حالا همهء پستهای اخیرت رو خوندم!!
امان از دست ما ایرونیها و توقعات کبیرمون!!‌ :)
با مهر،
--سوسکی

پیام دوشنبه 17 بهمن 1384 ساعت 04:49 ب.ظ http://p

اخلاق تند که دردسر و مصیبت زیاد داره ..

الهام سه‌شنبه 18 بهمن 1384 ساعت 10:30 ق.ظ http://evalian.persianblog.com

اختیار دارید .. . حرفهای شما حرف دلتونه . ولی کسائی مثل من که هیچ حرفی برا گفتن ندارن مجبورن از این طرف و اون طرف مطلب جمع کنن . موفق باشید :)

گلشید چهارشنبه 26 بهمن 1384 ساعت 11:14 ق.ظ http://www.paiez19.persianblog.com

سلام.اینکه خودتون متوجه اخلاقتون هستین خیلی عالیه....کمتر آدمی پیدا می شه که این جور باشه.در ضمن....هیچ وقت هیچ کس از انتخاب معماری پشیمون نمیشه.............

سارا یکشنبه 1 مرداد 1385 ساعت 09:00 ق.ظ

سلام واقعا خوب شد که درس رو انتخاب کردین اگه میرفتین رشته ورزشی حتما یکی رو میکشتین(شوخی کردم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد