.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

خدایم بیامرزاد ...

راستش به دلیل تنبلی مفرط خانومی ( البته شاید گرفتاری واژه درست تری باشه ولی خوب بدجنسیه دیگه ) در زمینهُ نوشتن مطلب توی این وبلاگ من هم طی یه اقدام شهادت طلبانه ( انتحاری ) تصمیم گرفتم این وبلاگ رو از حالت دو نفره به یه نفره تغییر بدم .( این کارم خیلی شجاعانه بود، نه؟ ) حالا باید منتظر عکس العمل عیالات متحده باشم . برا همینه که میگم خدایم بیامرزاد ...

راستی شما دوستان عزیز خیلی نامرد تشریف دارین ، هیچ وقت نمی بخشمتون . از وقتی اون مطلب "شکایت و رسیدگی" رو نوشتم و شما هم برام کامنت گذاشتین ، تمام امکاناتم رو از دست دادم .اولآ که هوا خیلی سرد شده ، حتی از قبل هم سردتر . بعد هم از وقتی از تهران برگشتم تا یه چند روزی سر اون ساختمان گرم و خوش منظر نمیرم  به جاش باید برم یه کارخونه که بیرون شهره . ( حالا وصف کارخونه بماند که واقعآ نا گفتنیه ) فکر می کنم شما منو چشم زدین ، خیلی حسودین ، نامردا ...

بالاخره توی اصفهان هم برف بارید ، البته توی شهر برف روی زمین ننشست ولی بیرون شهر ( همون کارخونه کذایی ) کلی برف رو زمین نشسته بود .

آقا دستم به دامنتون ، کی بلده این وبلاگِ من رو درست کنه ؟ صفحش خیلی بزرگ شده . من کاریش نکردم به خدا ، خودش یهو این جوری شد !!
                                                                                   
نظرات 8 + ارسال نظر
پیام سه‌شنبه 27 دی 1384 ساعت 01:17 ب.ظ http://p

پس موضوع امرزیده شدن انگاری جدیه ...

آونگ خاطره های ما سه‌شنبه 27 دی 1384 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام.
در یکی از پستهات یا عکسی پهن تر از حد قالب گذاشتی یا خط ممتد کشیدی یا نوشته ات پهن تر از قالب هست باید بری در آرشیو و درستش کنی .

بید قرمز سه‌شنبه 27 دی 1384 ساعت 09:49 ب.ظ http://bideghermez.blogsky.com/

سلام.
الهی بمیرم برات داداشه گلم که راحتی ها برات تموم شد.
غصه نخور. ایشاله که دوباره همه چیز اسون می شه
منم اپم.
یا علی مدد...

ژنرال سه‌شنبه 27 دی 1384 ساعت 10:50 ب.ظ http://40sotoon.blogsky.com

سلام !
خب همینه دیگه ! گهی پشت زین و گهی زین به پشت ! همه ش که نمیشه اوضاع همونی باشه که میخوای !
والا هنوز که تو اصفهان جز یه روز صبح زود هنوز برف نیومده !

راستی خدایت بیامرزد ! D:

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 دی 1384 ساعت 11:20 ب.ظ http://sooski.persianblog.com

آره وبلاگ پانته آ غربتستان حسابی اعتیاد آوره... مراقب باش از کار و زندگی نیفتی با این اعتیاد!! :)

مریم چهارشنبه 28 دی 1384 ساعت 07:10 ق.ظ

هاااااااااااااااااا!!!!!!! اولاْ که قبلاْ هم بهت گفتم که (زذ)بودن جز رسم و رسومات هست .اصلاْ نباشه صفا نداره..امیدوارم خانوت ثابت کنه که این توانایی رو داره هااااااااااا!!!!!!!!دوماً که ما حسود نبیدیم اما خوب به قول دوستان( گهی پشت زین و گهی زین به پشت !) هاااااااااااااااااااا !!! تا دیگه دل من یکی رو نسوزونی هاااااا.در ضمن هر کسی را بهر کاری ساختند .(خوب بلد نیستی وبلاگ ساختند چی بود هااااااااااا)

مریم خانم دیدی که سه سوت درستش کردم . ولی حالا که اینجوریه یکی رو برا پایان نامت پیدا کردم ، ولی بهت نمی گم . !!! دلت بسوزه ...

افسانه چهارشنبه 28 دی 1384 ساعت 08:50 ق.ظ http://memary.blogsky.com

سلام مرسی به وبلاگم سر زدین
من هم وبلاگتون رو لینک کردم
خوشحال شدم که با یه کارشناس ارشد معماری آشنا شدم
من که تازه اول راهم......

مریم چهارشنبه 28 دی 1384 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام. کسی میدونه چه جوری باید توی متن به نوشته ی کسی لینک داد؟ لطفا کمکم کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد