.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

آشفته بازار

از شماره ای نوشتن زیاد خوشم نمیاد ولی چون مطالبی که میخوام بنویسم خیلی به هم ربطی ندارن، شماره ایش میکنم.

1) نزدیک دو هفته هست که از توی خونه کانکت نشدم. روزا 10-15 دقیقه از محل کار کانکت میشم، ایمیل چک میکنم و خلاص. نه وبلاگ نوشتم و نه حتی به وبلاگ شما سر زدم. کلآ از دنیای وبلاگ دور بودم. و یه اعتراف، راستش زیاد هم دل تنگ اینجا نشدم، البته تا امروز، که یه مرتبه دیدم دلم برا وبلاگ و وبلاگ خونی تنگ شده.

2) تو این مدت مطالعه دیجیتال رو تبدیل کردم به مطالعه آنالوگ. حاصلش شد "مفاهیم نوشهرها-از دیروز تا امروز" (کوروش جواد شهیدی)، "دو قرن سکوت" (عبدالحسین زرین کوب) که تحلیلی بود بر سرگذشت حوادث و اوضاع تاریخی ایران در دو قرن اول اسلام از حمله اعراب تا ظهور طاهریان، "چهار اثر از فلورانس اسکاول شین" (ترجمه گیتی خوشدل)، "دل کور" و "شراب خام" (اسماعیل فصیح) چاپ قبل از انقلاب، "نامه های شگفت انگیز از کشیشان فرانسوی در دوران صفویه و افشاریه" (ترجمه دکتر بهرام فره وشی) و "چراغها را من خاموش میکنم (زویا پیرزاد) که جایزه بهترین رمان سال 80 رو هم گرفته. به اضافه چند تا شماره از مجله های "معمار"، "طراحی داخلی" و "آبادی". حاصل مطالعه آنلالوگ خیلی پربارتر از مطالعه دیجیتال بوده برا من.

3) پزشکای عزیز ناراحت نشن، ولی تشخیصاشون خیلی ت...می تخیلی شده. پسر خاله من مدتی بود توی ناحیه شکمش احساس درد شدیدی میکرد. اول گفتن از تحالشه و باید تحال رو در بیارن، بعد گفتن سنگ کلیه داره، بعد از سونوگرافی گفتن آپاندیسه. خلاصه پسر خاله ما رو عمل کردن و آپاندیس سالم رو در آوردن!! کنار آپاندیس دو تا غده بود به همراه مقدار زیادی عفونت که اونا رو هم خارج کردن. دکترا مشکوک به سرطان هستن و غده ها رو دادن برا آزمایش. جواب آزمایش رو فردا میدن. روزهای خیلی سختی رو میگذرونیم. تمام خانواده نگران هستن. اگه سرطان باشه ... !! منم خیلی حالم بده. توی تمام خاطرات بچگیم این پسر خاله حضور داره. با هم بزرگ شدیم. اون فقط 24 سالشه و اگه سرطان باشه ... !! عدل الهی که میگن پس کجاست. برامون دعا کنید. فردا روز خلیل مهمیه. برای همه خانواده.

4) هم چنان دنبال یه آپارتمان توی سپاهان شهر هستیم، موردهای خوبی هم پیدا میکنیم، ولی آپارتمان خانه اصفهان هنوز فروش نرفته. هنوز با هیچکدوم از مشتری ها به توافق نرسیدیم. این ماه رمضون بد جوری زد تو کاسه کوزمون. عملآ تو این ماه هیچ کاری انجام نمیشه. مردم حتی یه دست مبل هم که میخوان بخرن میگن بعد از ماه رمضون، چه برسه به خرید خونه.

5) فکر نمیکردم اوضاع ادارات دولتی تا این بی ریخت باشه. یعنی هر موضوعی برام قابل پیش بینی بود غیر از این یکی. الان حدود 4 ماه هست که من توی مسکن و شهر سازی دارم کار میکنم، ولی تا حالا فقط حقوق یک ماه رو گرفتم. نمیدونم وضع سایر ارگان های دولتی چه طوریه، ولی اینجا که خیلی افتضاحه. راستی، مشکل مردم فلسطین و لبنان حل شد؟ "غم فلسطین ما رو کشته"
 
پ.ن.۱: این دکترها هم دیگه شورش رو در آوردن. هنوز یه جواب قطعی به ما ندادن که بفهمیم بالاخره این چه مرضیه!! هر روز یه آزمایش تازه، بدون اینکه جواب قبلی رو صریح بدن.
 
پ.ن.۲: بلاگرولینگ باز قاط زده؟ من هر روز پینگ میکنم ولی انگار نه انگار. بعضی ها پینگ میشن ها، ولی یعضی ها هم مثل من تو کفِش موندن!!
نظرات 9 + ارسال نظر
بیدقرمز شنبه 14 مهر 1386 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.bideghermez.blogsky.com/

توکلت به خدا باشه.

نورا شنبه 14 مهر 1386 ساعت 10:27 ب.ظ

خیلی کار خوبیکردی که مطالعات انالوگ داشتی....به نظر من هیچوقت اینترنت و به قول خودت مطالعات دیجیتال نمیتونه به پای انالوگ ها برسه.... اصلا کتاب دست گرفتن و لم دادن یه چیز دیگه است...در ضمن الان که دارم مینویسم یک روز کذشته از تاریخ پستت ، امیدوارم که جواب ازمایش خوب بوده باشه.... انشاا...

مهسا سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 07:03 ق.ظ http://haghighifamily.blogfa.ir

اولا که من پینگ کردم اما نمیدونم چرا اینجا نیومدم بالا !! بعدش هم اینکه متاسفانه وضعیت کارها در ایران مصداق ضرب المثل هر سال دریغ از پارساله . خب شما ها که سه ماهه حقوق نگرفتین زندگی رو چکار میکنین ؟ البته من یادمه چون اول ازدواج ما هم اوضاع اینجوری بود . اسمش زندگی نبود . وانمود میکردیم زندگی میکنیم . در مورد مطالات انالوگت هم میخوام خودمو بکشم که مدتها ست در مورد معمواری فقط دیتیل خوندم و به قول اینها بیلدینگ کد !! ای خدا

نیلوفر پنج‌شنبه 19 مهر 1386 ساعت 10:44 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com

سلام.من با اجازه وبلاگ شما رو لینک کردم و حتما از این به بعد وبلاگتون رو می خونم.

زیتون دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 07:03 ب.ظ http://z8un.com

حال پسرخاله‌ت چطوره مد جان؟ امیدوارم دکترا نتیجه گرفته باشن و خوب خوب شده باشه حالش.
ای بدجنس:) از شماره‌ای نوشتن خوشت نمیاد؟
ببین چقدر خوفه!

نسیم خانومی سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام . آرشیوتون رو کامل خوندم . وبلاگتون دارای مطالب مفیدی هست . موفق باشید

ماهان شنبه 28 مهر 1386 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام.
من ساکن اصفهان هستم.خانه اصفهان-پشت پنج طبقه.سپاهانشهر واسه زندگی؟؟
تا حالا بهش فکر نکرده بودم.ولی در مورد آلودگی هواش خیلی چیزا شنیدم.
بهتره در این خصوصم تحقیق کنی.
با احترام
ماهان

BaHaar یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 10:41 ب.ظ

lotfan baraye man yek email bezaneed chon emaileton ro nadaram

تنها دوشنبه 26 آذر 1386 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام آقای med من یه دوستم که درد تو را داشتم(البته دور از جون خانواده شما) یه فامیل بود و یه پسر عمه اونم دل درد گرفت کلی آزمایش یکی میگفت آپاندیس یکی می گفت از اثنااشر خلاصه گذشت تا کارش به شیمی درمانی رسید آخرش....
هنوز تو فامیل کسی باور نکرده
من تو را میشناسم و دیدمت می دونم کلی استعداد داری همیشه پیش همه از شما تعریف می کنم یه مقدار خودتون را جدی بگیرید
نمی دونم ولی من کلی چیزا از شما یاد گرفتم
از امشب به بعد قول می دم به پاس چیزهایی که به من یاد دادی برای پسر خلت دعا کنم چون نمی خوام دردی را که خودم کشیده کس دیگه بکشه
به امید روزهای روشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد