.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

ما هم بعله !!

سه چهار روز با عیال رفتیم مسافرت و برگشتیم دیدیم وبلاگمون رو فیلتر کردن!! همینه دیگه، آدم که بالاسر کارش (وبلاگش) نباشه نتیجه ای بهتر از این نداره. انتظارش رو نداشتم (حداقل الان نداشتم، فکر میکردم بعد از اون پست "حضور پرزیدنت" اینجا فیلتر بشه که نشد) ولی زیاد هم تعجب نکردم. مخصوصآ بعد از فیلتر شدن ناز خاتون، هدیه لحظه ها و از خود با خویش دیگه فیلتر شدن هیچ وبلاگی تعجب نداره.مهم نیست، همین جوری با فیلتر ادامه میدیم. البته شنیدم فیلترینگ بر اساس یه سری لغات انجام میشه به این ترتیب که هر وبلاگی که این لغات توش باشه اتوماتیک وار فیلتر میشه، مثل لغات رکیک و البته آدرس های فیلترشکن. اون دو تا فیلترشکنی که معرفی کردم توی بخش لینکهای روزانه فیلتر شدن. فکر میکنم چون اسم اون دو تا رو نوشتم اینجا هم فیلتر شده. حالا اسمها رو حذف میکنم شاید از فیلترینگ خارج بشم. البته نمیدونم وبلاگی که فیلتر بشه این امکان هست فیلتر از روش برداشته بشه یا نه! اگه کسی اطلاعی داره لطفآ کمک کنه.

فکر میکنم دیگه تابلو باشه که اون 4-3 روز کجا بودیم، نه؟ آره، کیش بودیم. خیلی ها ازم میپرسن چرا شما هر سال میرین کیش؟ راستش دو تا دلیل اصلی داره این کار ما. اولیش اینکه هر دو تامون کیش رو به خاطر آرامشی که داره خیلی دوست داریم، فکر نمیکنم هیچ جای دیگه ای باشه (حداقل توی ایران) که تا این اندازه امکانات و آرامش رو با هم داشته باشه. هر وقت میریم کیش کلی انبساط خاطر پیدا میکنیم. شهر کوچیک و نسبتآ خلوت (مخصوصآ توی این فصل سال که هنوز جشنواره تابستونی شروع نشده)، ماشین های کم و بی سر و صدا، عدم وجود موتوری با اون صداهای ناهنجارشون، ساحل زیبا و آرامش بخش و ...!

و دلیل دوم، باور کنین نمیخوام کلاس الکی بذارم، یا اینکه بی خودی پز بدم، ولی من و عیال هر چی این پاساژهای اصفهان رو زیر رو میکنیم نمیتونیم یه لباسی پیدا کنیم که باب دلمون باشه. نه اینکه نباشه، هست ولی اولآ خیلی سخت گیر میاد و ثانیآ اگه گیر هم بیاد قیمتهای آنچنانی داره که اصلآ صرف نمیکنه. ما تقریبآ سالی یه بار میریم کیش و لباس کل سالمون رو از اونجا میخریم. باور کنین من از خرداد پارسال که کیش بودیم تا الان حتی یه دونه تی شرت هم از اصفهان نخریده بودم. (اولش گفتم که قصدم کلاس گذاشتن نیست، پس لطفآ گیر ندین و تیکه هم ندازین، مرسی) این دو تا دلیل اصلی که ما هر وقت فرصت پیدا کنیم و البته پولشو داشته باشیم میریم کیش.

البته مسافرت این دفعه فقط جنبه تفریحی نداشت، یه جورایی شاید رفتیم و اصلآ اونجا ساکن شدیم. با دو-سه تا شرکت ساختمان سازی یه صحبت هایی کردم، نتیجه هم امیدوار کننده بود. حالا ببینیم خدا چی میخواد، به توافق نهایی نرسیدیم. اگه بشه که خیلی حال میده، اگه هم نشد که خیالی نیست، همین جا میمونیم. اینم 3 تا عکس از کیش. البته این دفعه بر خلاف دفعه پیش که تازه دوربین دیجیتال گرفته بودیم و عشق عکاسی داشتیم، زیاد عکس نگرفتیم.
 
 
 
 
                  
 
پ.ن.1 : کسی اطلاعی راجع به نحوه ستاره دادن به هتلها داره؟ هتلی که دفعه پیش گرفتیم، از نظر زیبایی نمای خارجی، طراحی داخلی اتاقها، لابی، رستوران و امکانات خیلی از هتل این دفعه بهتر بود، در حالی که اون 2 ستاره بود و این هتل 4 ستاره!!
هتل قبلی که اسمش جام جم بود اتاقهای شیکتر و بزرگتری داشت (فضای نشیمن اتاق از فضای خوابش جدا بود، طراحی خیلی بهتری هم داشت) در حالی که هتل 4 ستاره هلیا یه اتاق خیلی معمولی داشت با فضای نشیمن و خواب مختلط. صبحونه جام جم خیلی خیلی خیلی مفصل تر از صبحانه هلیا بود. رستوران و لابیش خیلی شیک تر بود. جام جم ماهواره، اینترنت و بیلیارد رایگان داشت، در حالی که هلیا هیچ کدوم اینا رو نداشت. غذاهای رستوران جام جم هم خیلی کیفیت بالاتری نسبت به هلیا داشت. تنها مزیت هلیا سیستم تهویه مطبوعش بود که بوسیله اسپیلت با ریموت کنترل تنظیم میشد (جام جم کولر گازی داشت) و محل قرار گیریش نسبت به مراکز خرید و ساحل که نیاز به تاکسی گرفتن نبود، با 3-2 دقیقه پیاده روی همه امکانات در دسترس بود. حالا میخوام بدونم مبنای این ستاره دادن ها چیه؟ کسی اطلاع داره؟
نظرات 16 + ارسال نظر
۴۰تیکه شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 07:02 ب.ظ http://40tike.wordpress.com

منم کیش رو خیلی دوست داشتم فقط یه بار رفتم.

نورا شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 08:48 ب.ظ

مد جان هنوز نتوونستم مطلبتو بخونم حالا فعلا جواب بدم بعد میرم میخونم .... www.ketablog.com ادرس وبلاگ کتابلاگ دوم اینکه بازی ترس های کودکانه از این قراره که ۳ تا ۵ ا از ترس های دوره ی کودکی ات رو اگه دوست داشتی بنویس. از قراره معلوم ایام به کام بودس تا...... همیشه ایام به کام :)

شهره شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.azkhod-bakhish.blogspot.com/

سلام مد عزیز عجب جایی این جزیره کیش ...کاش یروز نصیب ما هم بشه . عکسها هم خیلی قشنگن . من راستش دقیقا نمیدونم که ستاره های هتلها به چه صورتی داده میشن ولی تا اونجاییکه فکر میکردم و اینجا حرفش رو میزنن . یکی از دلایل مهمش سرویس و تجهیزات یک هتله . که البته فکر میکنم تو ایران برای این جریان قانون بخصوصی وجود نداره و همینجوری که خودت توضیح دادی انگار ستاره ها رو خودشون به خودشون میدن . تروخدا هر وقت بروز میکنی حتما تو بلاگ رولینگ پینگ کن تا باخبر بشم . به همسرت هم سلام گرم برسون . سبز باشی .

افشین یکشنبه 16 اردیبهشت 1386 ساعت 03:01 ق.ظ http://afshin5671.blogspot.com

در ایران تعداد ستارها بستگی به میزان رشوه و نوع رابطه ای داره که با مسئولین مربوطه برقرار هست
ولی در جاهای دیگه دنیا بستگی به سطح تجهیزات و نوع و کیفیت خدمات داره

مهسا یکشنبه 16 اردیبهشت 1386 ساعت 07:30 ق.ظ http://haghighifamily.blogsot.com

سلام . من وامین تصمیم خودمون رو گرفته بودیم که اگه کانادا بهمون ویزا نداد بریم کیش زندگی کنیم . اونجا هم آشنا داریم . یک زن و شور از دوستامون که مهندس عمران هستن سالها دارن اونجا زندگی میکنن و خیلی راضین . اول رفته بودن موقت بمونن و بعد حاضر نشدن برگردن . راستی شرکت ره شهر اونجا یک شعبه داره سعی کن پیداشون کنی . شرکت خوبیه . موفق باشی

نازخاتون دوشنبه 17 اردیبهشت 1386 ساعت 01:33 ق.ظ http://nazkhatoun.com

*من هم دلم کیش می​خواهد.
** "کاش ما هم کیس بودیم" امام نازخاتون:)
*** مد عزیز حتما افتخار گذاشتن اسم تو و دوستان گل دیگر نصیب وبلاگ کوچک من خواهد شد. اون لیست بلاگ رولینگ طراح وبلاگم است و من باید یک سری حذف و البته اضافه انجام بدم. هنوز یه عالمه کار داره. منتها من از ذوق زدگی قبل از اینکه کامل بشه ، یه پست نوشتم:) امیدوارم حالا چند وقتی فیلتر نباشم:)

نازخاتون دوشنبه 17 اردیبهشت 1386 ساعت 01:34 ق.ظ http://nazkhatoun.com

منظورم "کیش" بود و نه "کیس" ها ها ها هاها

گیسو دوشنبه 17 اردیبهشت 1386 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.gissoo.blogfa.com

همیشه به گردش.
من هم ۲-۳ بار کیش بودم و واقعا آرامش عجیبی داره و دریای آبی و تمیزش خیلی حال میده. در مورد خرید هم راستش همسر من چند تا تیکه لباسی که خرید جنس خوبی نداشت و مثلا شلوار جین اش رنگ پس داد و تی شرت هاش کج و ماوج شد. البته این موضوع مال ۶-۷ سال پیشه.

S. دوشنبه 17 اردیبهشت 1386 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.rakhtkan.com

نترس هر چقدر هم فیلتر بشی من از اینجا دسترسی دارم به وبلاگت! خوب منم خواستم پز داده باشم بگم ما اینجا فیلترینگ نداریم دیگه. نمی‌شه که همش تو پز بدی. :) بعدش هم اینکه من تا به حال کیش نرفتم ولی چقدر شبیه دوبی هستش. خوشحالم که خوش گذشته.

سولانژ سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.monsolange.blogspot.com

ما اون موقع که تهران زندگی می کردیم می رفتیم قشم برای خرید لباس های سالمون. همیشه به گردش :)

کاناداجون سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 07:35 ب.ظ http://canadajoon.blogfa.com

همیشه به گردش و تفریح.

در مورد فیلترینگ باید عرض کنم این شتریه که در خونه هممون خوابیده! دیر یا زود هممون فیلتر میشیم.

یکی از دوستان ما فیلتر شد و بعد از یکی دو ماه کلا وبلاگش رو بستن. البته اون تو بلاگفا بود. به هر حال بد نیست آرشیوتون رو یک جا ذخیره کنین که دلتون نسوزه.

خوش و خرم باشین.

ْS. چهارشنبه 19 اردیبهشت 1386 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.rakhtkan.com

شنیدم که شما هم مثل ما به مبارکی فیلتر شدی دوست عزیز. سایت ما دو روزه که فیلتره. مثل اینکه مال شما هم احوالاتش عین مال ماست.

S. پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1386 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.rakhtkan.com

بله بنده مشکل به خصوصی ندارم برای اینجا اومدن. چون برای من هیچ سایتی فیلتر نیست. من حتی نمی‌دونستم سایت خودمون فیلتر شده تا چند تا از دوستان خبر دادن. وقتی رسیدم فقط ما هستیم یا بقیه هم فیلتر شدن گفتن که مال شما و روزهای ما و چند تا دیگه هم فیلتره. فهمیدم که این یه چیزی بوده که به نوشته‌های وبلاگ ما بستگی نداشته و مثل اینکه از دم فیلتر کردن. حالا ببینیم چی می‌شه. روزهات شاد و وبلاگت بی فیلتر! :)

پرسه شنبه 22 اردیبهشت 1386 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.parsetoopastoo.blogfa.com

ای بابا چقدر کلاس میذاری حالا!!! :)

سیب! سه‌شنبه 1 خرداد 1386 ساعت 12:48 ق.ظ http://blanchetnuitblanche.blogspot.com/

سلام روزمون مبارئ!
نادر خلیلی رو می شناسی؟

نیکی سه‌شنبه 1 خرداد 1386 ساعت 08:13 ب.ظ http://nikat.blogspot.com

من که از کلمه عیال خیلی خوشم میاد . اگه از معنای لغتیش که همون نون خور هستش بگذریم ، خود کلمه خیلی پرابهته .
وبلاگ شوهر منم فیلتر کرده بودن با اینکه اون اصلا چیز عجیبی نمی نویسه . زنگ زد به مخابرات و پیگیری کرد . گفتن ممکنه مثلا یک کلمه ای توش باشه که خود دستگاه به طور اتوماتیک فیلترش کرده . اگه بدونب کدوم کلمه یا لینکه با برداشتنش امکان داره که دوباره باز بشه . ولی با همه این وجود خودتو ناراحت نکن . اونی که بخواد بیاد اینجا هر جور شده میاد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد