.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

گیر افتادم!!

آقا تو رو خدا با آشنا معامله نکنید.
مطلب یک فروردین رو که خوندین، نه؟ تا باشه از این جور چیزا باشه. نسبت به بلایی که الان سرم اومده اونا واقعآ هیچه. جریان از این قراره که ما یه آپارتمان داریم توی خانه اصفهان، یه مدت خالی بود، قصد اجاره دادنش رو هم نداشتیم، دنبال این بودم که یه جای بزرگتر پیدا کنم و اینو بفروشم. چند روز قبل از عید یکی از فامیلامون که تقریبآ هم سن و سال خودمه و بیشتر با هم رفیق بودیم تا فامیل گفت یه نفر رو سراغ دارم که دنبال یه آپارتمان میگرده برا اجاره. آدم مطمئنیه، یه زن و شوهر هستن بدون بچه. منم دیدم حالا تا بیام یه جایی رو پیدا کنم و مشتری هم برا اینجا پیدا بشه بهتره بدمش اجاره. طرف اومد خونه رو دید و پسندید و یه قرارداد 6 ماهه نوشتیم، چون فکر میکردم تا 6 ماه دیگه بالاخره هم من یه جای خوب پیدا میکنم و هم یه مشتری برا اینجا پیدا میشه.

یه چک بابت رهن خونه به من دادن و منم کلید رو بهشون تحویل دادم. این چکشون پاس نشد، به طرف زنگ زدم چند بار و اونم هی امروز فردا کرد و دست آخر گفت بعد از تعطیلات عید چک رو پاس میکنم. روز جمعه زنگ زدم خونه ببینم تکلیف این چک چی میشه.یه خانوم نسبتآ محترم گوشی رو برداشت و بعد از یه ساعت حرف زدن و کلنجار رفتن فهمیدم این خانومی که الان توی خونه زندگی میکنه، اصلآ اون کسی رو که با من قرارداد نوشته نمی شناسه!!!
 
زنگ زدم به همون فامیلمون، کاملآ اظهار بی اطلاعی کرد. شب رفتم در خونشون، از 10:30 تا 12 شب دم خونه ایستادم تا اومد. کلی باهاش حرف زدم، بازم گفت از هیچی خبر نداره. شنبه صبح رفتم دم آپارتمان، از همسایه ها پرس و جو کردم، گفتن اینجا یه خانوم 37-38 ساله زندگی میکنه با یه دختر جوون و یه دختر مدرسه ای. مردای مختلفی هم منجمله همین فامیل با معرفتمون (از مشخصاتی که همسایه ها دادن فهمیدم) رفت و آمد دارن اینجا که البته هیچ کدوم ساکن نیستن، میان و میرن. زنگ آپارتمان رو زدم و رفتم تو. خانومه خونه بود با یه پسر 26-27 ساله، که خانومه گفت این شوهرمه!!! فکر کرده گوشای ما درازه.
 
بعد از کلی رفت و آمد و زنگ زدن به این و اون فهمیدم این فامیلمون خونه رو برا این زنه اجاره کرده، اون طرف رو هم آورده با من قرارداد بسته، چون میدونست من به همچین آدمی خونه نمیدم. موضوع روشنه دیگه، نه؟ می فهمین که برا چی طرف این خونه رو گرفته یا توضیح بدم بازم؟ نه بابا، ماشالله ایرانی ها همه هوش سرشاری دارن، نمونش این فامیل ما. فقط نمیدونم چرا این هوش سرشار فقط توی همین زمینه کاربرد داره!! (البته توی زمینه انرژی هسته ای هم کاربرد داره)

دردسرتون ندم، الان که دارم این مطلب رو مینویسم دستم هنوز به هیچ جا بند نیست. زنه میگه این آقا خونه رو برا من اجاره کرده، خودشم باید پول رهن و اجاره رو بده، اون آقا (فامیلمون) هم زیر بار نمیره، منم تا الان جز یه چک که اونم پاس نشده هیچی دستم رو نگرفته . البته میتونم شکایت کنم به این عنوان که اینا خونه من رو تصرف کردن، چون نه قرارداد دارن و نه پولی پرداخت کردن، ولی خودتون میدونین که شکایت کردن و دادگاه رفتن اینجا چقدر مکافات داره، در حالی که هر روزی که میگذره برای من ضرره .

به خدا موندم چیکار کنم، حتی دیشب برا اینکه این ماجرا ختم به خیر بشه حاضر شدم باهاشون یه قرارداد جدید بنویسم تا آخر خرداد، اونا هم موافقت کردن، قرار شد امروز صبح پول اجارهُ این سه ماه رو پیش بدن و بشینن تو خونه. حالا باز امروز صبح خانومه زنگ زده که من پول ندارم، همه پول رو باید فامیلتون بده. اونم که زیر بار نمیره. میبینین تو رو خدا؟ کجای دنیا اجاره دادن یه آپارتمان فسقلی این همه دردسر داره؟ اصلآ ربطی هم به حکومت نداره ها، خودمون بدیم، خودمون دروغگو و دودره باز هستیم.

حالا همین جوری علاف شدیم، نه میتونم اونا رو از خونه بیرون کنم، نه پولی بهم میدن، حتی گفتم بابت این یک ماه هم که اینجا بودین من هیچ پولی نمیخوام، فقط خونه رو تخلیه کنین. این کار ور هم نمیکنن. از طرفی بهشون حق میدم، آخه کی این همه هزینه میکنه برا اثاث کشی، بعد از یک ماه هم خونه رو خالی میکنه و میره؟ اونا هم گول این فامیلمون رو خوردن، چون به اونا هم نگفته بود که قرارداد رو به اسم یه نفر دیگه نوشته. از طرف دیگه هم گناه من چیه این وسط؟ اصلآ موضوع پولش نیست، اگه یه اتفاقی توی این خونه افتاد، مثلآ پلیس ریخت توی خونه و اینا رو به جرم فحشا گرفت، یا مثلآ یه قتل توی خونه اتفاق افتاد پای من گیره . چون به هیچ طریقی نمیتونم ثابت کنم که من این خونه رو اجاره داده بودم، چون قول نامه به اسم یه نفر دیگه نوشته شده و یکی دیگه داره اونجا زندگی میکنه.
 
فردا صبح میخوام برم شکایت کنم که اگه همچین اتفاقی افتاد، حداقل بتونم از طریق این شکایت ثابت کنم که من خونه رو به اینا اجاره ندادم و اینا بدون قرارداد خونه رو تصرف کردن . دعا کنین این مشکل زودتر حل بشه و اتفاق بدی رخ نده که حسابی پای من گیره.

پ.ن.1 : نویسنده وبلاگ 35 درجه خواسته این خبر به گوش همه برسه. مطلب مهمی هم هست در باره مرگ 22 نفر و کور شدن حدود 100 نفر در اثر مصرف الکل مسموم توی قم. اگه خبر رو نخوندین حتمآ به 35 درجه یه سری بزنین و اگه میتونین لینک بدین تا همه متوجه این قضیه بشن. رژیم به شدت داره این خبر رو سانسور میکنه.
 
 پ.ن.2 : امروز صبح رفتم تلفن خونه رو قطع کردم. قبضهای آب و برق و گاز خیلی که بشه 20000 تومن، اما روی قبض تلفن اصلآ نمیشه حساب کرد. اگه دو سه روز دیگه طول بکشه، برق رو هم قطع میکنم. (آب و گاز مشترکه و نمیشه قطعش کرد)

پ.ن.3 : موج جدیدی از فیلترینگ به راه افتاده! نازخاتون ، از خود با خویش و هدیه لحظه ها فیلتر شدن. به اینا اضافه کنین تمام فیلترشکنهایی که داشتم که حدود 50 تا میشد. حالا ناز خاتون گاهی کلش بوی قرمه سبزی میداد ولی اون دو تای دیگه چی؟ اونا که نه تهدید علیه امنیت ملی بودن و نه غیر اخلاقی!!

پ.ن.4 : فکر میکنم دیگه سایتهای فیلتر-شکن کارایی نداشته باشه، بهتره از نرم افزارهای فیلتر-شکن استفاده کنیم. این و این دو تا نرم افزاره که من دانلود کردم و نصب کردم، فعلن هم کار میده. توی بخش لینکهای روزانه هم گذاشتمشون.
نظرات 20 + ارسال نظر
پرسه دوشنبه 20 فروردین 1386 ساعت 10:32 ب.ظ

بالاخره اینجام اول شدم!!!
عجب گیری افتادیا!!! ... خیلی بده واقعا ... امیدوارم مشکلت حل شه و توی این دادگاهها زیاد معطل نشی ... تا تو باشی به فامیل جماعتم اعتماد نکنی!!! :)

شهره سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.azkhod-bakhish.blogspot.com/

سلام خیلی تو دردسر بدی افتادی ...امیدوارم که بزودی این مشکلت حل بشه چون میدونم چقدر آدم رو ناراحت و ناآروم میکنه . درمورد خبر هم حتما بهش لینک میدم . با بهترین آرزوها . سبز باشی .

سولانژ سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.monsolange.blogspot.com

عجب گرفتاری ای .. خدا به داد برسه. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل بشه و بتونی خونه ات رو پس بگیری.. می دونی واقعا آشنا می تونه خیلی بیش از غریبه آدم رو گرفتار کنه.

پیام سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 04:58 ب.ظ http://payamra.com

اشنا که مصیبته ...

بید قرمز سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.bideghermez.blogsky.com/

تنها کاری که می تونم بکنم اینه که فقط دعا کنم امیدوارم هر چه زودتر مشکلت حل بشه.

شهره سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.azkhod-bakhish.blogspot.com/

سلام مد عزیز مرسی از توجه ات نازنین . من حتما آنتی فیلترینگهایی که معرفی کردی در مطلب بعدیم میذارم تا دوستان بتونن استفاده کنن . دستت درد نکنه .سبز باشی .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 11:09 ب.ظ

ببینم این فامیلتون مگه زن و بچه نداره خودش؟ زنش خبر داره؟ اگه نه که به زنش خبر بدی روزگار رو به خانومه سیاه می کنه و خانومه هم می گذاره می ره یا خود فامیلتون بیرونش می کنه و عذرش رو می خواد.

سوسکی سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 11:53 ب.ظ http://sooski.persianblog.com

عجب ملتی پیدا میشن ها!
به زنش بگو بیاد خدمتش برسه... هر چند که اونم ممکنه از ترس قطع شدن نون و آبش صداش درنیاد!! :(‌ :(‌ :(

نازخاتون چهارشنبه 22 فروردین 1386 ساعت 10:05 ق.ظ http://nazkhatoon.blogspot.com

MED جان دوست گلم چند نفر دیگه هم این رو گفتند ولی من می​بینم که هنوز از ایران خواننده دارم. عجیبه ها... ولی اگر فیل تر سراغ من اومده باشه خیلی لوس و ننره... )

نازخاتون چهارشنبه 22 فروردین 1386 ساعت 10:08 ق.ظ http://nazkhatoon.blogspot.com

MED جان دوست گلم چند نفر دیگه هم این رو گفتند ولی من می​بینم که هنوز از ایران خواننده دارم. عجیبه ها... ولی اگر فیل تر سراغ من اومده باشه خیلی لوس و ننره... :)

*راستی من آخه کجا سرم بوی قورمه​سبزی می​ده اخوی جان. الآن به همسرم گفتم سرم رو بو کنه که مطمئن بشم؛ بو کرد گفت بوی گل می​ده :) حرف درنیار MED جان من؛) :)

از زندگی چهارشنبه 22 فروردین 1386 ساعت 01:24 ب.ظ http://ahmadnia.net

سلام! از لطفی که داشتین متشکرم. از لینک تون به همین ترتیب :)
امیدوارم از این گرفتاری هر چه زودتر خلاص بشین!

آویسا چهارشنبه 22 فروردین 1386 ساعت 06:27 ب.ظ http://avysa.blogfa.com

ازاینکه این خبر را شنیدم خیلی ناراحتم ولی حتما شکایت کن تا از اتفاقات بعدی پیشگیری بشه(البته زبونم لال).

مهسا شنبه 25 فروردین 1386 ساعت 04:50 ب.ظ http://haghighifamily.blogspot.com

خب کلی حالم گرفته شد از این قضه ای که برات پیش اومده اما حتمممممممممممما برو شکایت کن . اگه یک اتفاقی توی خونه بیفته مطمئنن خودت گیری . اون دستوری که توی وبلاگم نوشته بودم از دستورهای ادیت کردن ایکس رف هست که من عمرا باهاش توی ایران کار نکرده بودم و اینجا ظرف ۲۴ ساعت مجبور شدم کی چیز ازش یاد بگیرم و برم امتحان بدم . یکی این ایکس رف اینجا خیلی کاربرد داره یکی هم لی اوت ها که من از وقتی باهاشون کار کردم فهمیدم ما خیلی توی ایران اشتباه کار میکردیم که همش توی مدل کار میکریدم . اما ایکس رف مربوط به پروژه های خیلی بزرگ و شرکتهای خیلی بزرگه که تعداد افراد زیادی روی یک شیت نقشه کار میکنن. اسم یکی از پروژه های این شرکت رو بگم مقیاس کارهاشون دستت میاد سه تا برج مرکز تجاری توی نیویورک !! برو تا آخر ببین از این پروژه ها چند تا دارن و هر کدوم چقدر هست !!

مهسا شنبه 25 فروردین 1386 ساعت 04:52 ب.ظ http://haghighifamily.blogspot.com

راستی اساس کشی نه و اثاث کشی !!!! شرمنده

آونگ خاطره های ما دوشنبه 27 فروردین 1386 ساعت 12:44 ق.ظ

مد جان سلام عزیز
سال نو مبارک
دیره می دونم اما خوب ...
ببینم پسر چکار کردی بالاخره ؟
نکنه از شکایت کردن کوتاهی کنی ها؟
به قول خودت پس فردا هزار ماجرا ممکنه اتفاق بیافته
بازم برامون بنویس که نگرانم ...
شاد باشی عزیز
با مهر
مینو

زیتون پنج‌شنبه 30 فروردین 1386 ساعت 11:15 ب.ظ http://z8un.com

عجب مملکت مسخره‌ای داریم ما. از یه طرف مردم که همه با حکومت مخالفن و می‌گن دزده خودشون دست به هر کاری می‌زنن از اون طرف قانون هم کلا به نفع کلاه‌بردارا و دزدهاست...
حالا برو شکایت کن ببین دادگاه‌های حل اختلاف چقدر مزخرفن...
اون‌قدر سر می‌دوونن و اون‌قدر می‌گن طفلکی طرف مستاجره که یهو می‌بینی ۹ ماه گذشت و دستت به جایی بند نیست. البته خوبی شکایت اینه که اقلا یه برگه‌ای دستت هست برای حکم تخلیه. اینی که می‌گن دوهفته‌ای دستور تخلیه می‌دن چرتی بیش نیست...
امیدوارم کارت با کمک ریش سفیدان حل شه.
مثلا به مادری پدربزرگی یا فامیلای پسره بگو... چون کارش ناموسیه ممکنه زود جا بزنه...
عحب آدمایی پیدا می‌شن ها... خونم به جوش اومد..

زیتون پنج‌شنبه 30 فروردین 1386 ساعت 11:16 ب.ظ

در ضمن چون قر ندادی یه دین بزرگی به گردنت می‌مونه:) قول می‌دم قر بدی زود گره از کارت گشوده می‌شه:)

زیتون پنج‌شنبه 30 فروردین 1386 ساعت 11:22 ب.ظ

چغولیتو اینجا کردم:
http://www.haloscan.com/comments/mojimadi/3643715067540921491/?a=44358

نورا سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1386 ساعت 06:30 ب.ظ

مد جان امیدوارم زود تر مشکلت حل شه . وا... من زیاد از این قانون مانونا سر در نمیارم فقط اومدم بگم دعوت شدید به بازی ..... :-)

S. چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.rakhtkan.com

من هم بودم میرفتم هم چک رو میذاشتم اجرا هم شکایت مفصل می‌کردم. هم از فامیل هم از اون کسی که قرار داد رو باهاش بستی. می‌دونم طول می‌کشه ولی از یه جایی باید شروع بشه. آب و برق رو هم قطع کردن ایده خوبی هستش. ولی این آدمها گاهی اونقدر کنه هستن که حتی این چیزها هم بهشون تاثیر نداره. یه دفعه یه نفر خونه مادر من همین ریختی نشسته بود و نمی‌رفت. یه روز زنگ زد که شوفاژ خراب شده. مادرم گفت همین الان یکی رو می‌فرستم درستش کنن. یکی از دوستان رو فرستاد شوفاژش رو به کل باز کرد و گفت این رو باید ببرم تعمیر فردا میارم. هیچی دیگه یارو کل زمستون رو بدون شوفاژ اونجا موند. خلاصه که خدا به خیر کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد