.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

پیست اسکی

روز جمعه با دو تا اکیپ متفاوت رفتیم پیست اسکی . یه اکیپ بچه های حوزه هنری بودن (که ما هم جزو همین گروه بودیم) که خب طبعآ همه تریپ هنری داشتن و یه اکیپ هم ورزشکار که بچه های سازمان کوهنوردی بودن . تفاوت خیلی فاحشی بین دو تا گروه بود . بچه های هنری که توشون نویسنده ، شاعر ، نقاش ، فیلمساز ، معمار و ... وجود داشت همه قیافه ها هنری ، موهای بلند ، ریش (از نوع هنری نه مذهبی) ، کلاه (باز هم از نوع هنری) ، شال گردن ، همه اهل بگو بخند ، خونگرم و شلوغ و از اون طرف بچه های سازمان کوهنوردی اغلب هیکل ورزشکاری ، لباس های ورزشی ، ساکت و ساده و خشک . از بچه های ورزشکار انتظار شلوغ بازی بیشتری داشتم ، نمیدونم چرا اینا یبوست داشتن !! ولی خوبی قضیه این بود که هیچ کس کاری به بقیه نداشت ، هر کسی سرش به کار خودش بود .

قرارمون ساعت 3:30 صبح بود ، من که میدونستم اگه بخوابم دیگه عمرآ بیدار نمیشم ، حتی اگه بیدار هم بشم قید پیست رو میزنم و باز میخوابم . خانومی تا 12 بیدار بود و بعد خوابید . منم که قصد خوابیدن نداشتم یه کم IGI بازی کردم که از ترس اینکه خانومی از صداش بیدار بشه نصفه کاره ولش کردم و رفتم نشستم پای تلویزیون تا ساعت 3 . طبق معمول باز ما به قرار نرسیدیم و مجبور شدیم تاکسی بگریم و خودمونو به ماشین برسونیم . با اتوبوس رفتیم ، اونم چه اتوبوسی ، اگه از قبل میدونستم قراره با همچین ماشینی بریم یا کلآ قیدشو میزدم یا حداقل با ماشین خودم میرفتیم . از این اتوبوس قدیمی ها بود که از رده خارج شده ، یه بخاری داشت عقب ماشین ، صندلی من دقیقآ چسبیده به بخاری بود ، با این حال تا مقصد داشتم از سرما میلرزیدم ، یه جا هم توی مسیر از شدت سرما گازوئیل ماشین یخ زد و ماشین و به طبع اون بخاریش خاموش شد . اون لحظه من و خانومی واقعآ داشتیم به این فکر میکردیم که یه ماشین بگریم و برگردین اصفهان ، که خب زود پشیمون شدیم .

هوای شهرکرد 24- بود و هوای پیست 3-2 درجه سردتر . ولی خب آفتاب بود و باد هم نمیومد و این باعث میشد زیاد سرما رو حس نکنیم . وقتی هم فعالیت میکردیم با توجه به اون حجم عظیم لباسی که ما پوشیده بودیم ، گرممون هم میشد . امکانات پیست واقعآ مزخرف بود ، از قبل من تصور یه جایی رو داشتم که علاوه بر امکان اسکی ، حداقل یه تریا یا رستورانی داشته باشه با بدنه های شیشه ای ، روی یه بلندی که بتونی توش بشینی ، یه چایی بخوری ، گرم بشی و از منظره لذت ببری . اما فقط یکی دو تا دکه اونجا بود که همه چی رو به قیمت خون پدرشون میدادن و یه سالن والبیال که شوفاژ داشت و تنهایی جایی بود که میتونستی بری توش تا گرم بشی و غذایی رو که خودت آوردی (چون حتی یه ساندویچ فروشی هم اونجا نبود) بخوری ، اونم قاطی یه عالم آدم دیگه ، که البته برای همین هم ازت پول میگرفتن . حتی یه جا برای عوض کردن لباسهای خیست هم پیدا نمیکردی . هر چه مناظر قشنگ و دلفریبی داشت ، امکاناتش مزخرف بود ، و تازه این پیستی بود که همه رو راه نمیدادن و فقط اعضای گروه کوهنوردی و اسکی بازهای حرفه ای اجازه ورود داشتن . (فکر نکنین ما اسکی باز حرفه ای هستیم ، ما رو به خاطر همراهی با اون اکیپ کوهنوردی که گفتم راه دادن و گرنه من تا حالا چوب اسکی هم به پا نبستم ، دروغ چرا ، می ترسم !!)

با تموم این حرفا ، روز خوبی بود ، خوش گذشت . با آدمهای جدیدی آشنا شدیم که اغلب از جنس خودمون بودن مثل ایشون و ایشون ، حرف هم دیگه رو می فهمیدیم و کلی حرف برای زدن داشتیم . از ادبیات و سینما گرفته تا معماری و نقاشی و تاریخ . این چند تا عکس از مسافرت یه روزه ما که البته با موبایل گرفته شده .

              

                

              

نظرات 10 + ارسال نظر
پیمان دوشنبه 2 بهمن 1385 ساعت 03:55 ق.ظ http://diaryincanada.blogspot.com

خیلی هم سرد نبوده ;)

بید قرمز دوشنبه 2 بهمن 1385 ساعت 09:09 ق.ظ http://bideghermez.blogsky.com/

یعنی فقط رفتی برف بازی! اسکی نکردی؟

پیام دوشنبه 2 بهمن 1385 ساعت 09:33 ق.ظ http://payamra.com

خوبه که سلامت برگشتی . در مورد عکس هم دقیقا گرفتم رو به اسمون و با فلش کلیک ...

سولانژ دوشنبه 2 بهمن 1385 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.monsolange.blogspot.com

وای چقدر برف، من سردم شد.

شهره دوشنبه 2 بهمن 1385 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.azkhod-bakhish.blogspot.com

عکسهای بسیار قشنگی هستند بااینکه من از برف و سرما بیزارم ...اصلا نمیتونم بفهمم که اسکی بازها از چی این ورزش خوششون میاد . خسته نباشین . خلاصه همیشه به گردش البته بدون اعمال شاقه . سبز باشی .

اسکارلت سه‌شنبه 3 بهمن 1385 ساعت 07:27 ب.ظ

اطاعت امر شد قربان !

شهاب چهارشنبه 4 بهمن 1385 ساعت 01:55 ب.ظ http://bestmovies.persianblog.com

سلام !
دو تا پست جدید آپ کردم :
۱ - اگر ایران به اسکار میرفت !!!!!
۲ - کاندیداهای اسکار ۲۰۰۷
حال کردی بیا بخون نظر بده ! [لبخند]

پرواز پنج‌شنبه 5 بهمن 1385 ساعت 07:11 ب.ظ http://kosetan110.persianblog.com

سلام. باز خدا رو شکر که تازگیا ورزشمدارانمون فهمیدن غیر از تهرونیا بقیه هم شاید هوس اسکی بکنن وگرنه واسه یه اسکی باید میکوبیدی تا آبعلی که البته بشتر به بازار بورس جگر میخوره تا پیست اسکی...! و....... عکسای گویاییه. در پناه علی.

پرواز پنج‌شنبه 5 بهمن 1385 ساعت 07:19 ب.ظ http://kohestan110.persianblog.com/

S. جمعه 13 بهمن 1385 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.rakhtkan.com

ممنون از عکسها.آقا لاستیک سواری هم اجازه نمیدادن؟:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد