.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

پرزنت !!

روز پنجشنبه یکی از دوستای دوران دبیرستان بعد از حدود 4-3 سال بهم زنگ زد . گفت یه کاری داره و می خواد راجع بهش باهام مشورت کنه . قرار گذاشتیم برای شنبه . جمعه دوباره تماس گرفت و گفت اگه میشه خانومت رو هم بیار . اول تعجب کردم ولی بعد که یه سری زمزمه های راجع به ازدواج کرد ، گفتم خب شاید به حضور خانومی هم نیاز باشه .

روز شنبه با خانومی رفتیم سر قرار ، این دوستمون هم اومد و مارو برد توی یه آپارتمان که یه چیزی بین دفتر کار و آپارتمان مسکونی بود ، هم مشخصه های دفتر کار رو داشت هم مشخصه های یه آپارتمان مسکونی رو . رفتیم توی یه اتاق و به محض اینکه نشستیم فضا رو کامل درک کردم . بهش گفتم حسین منو برای پرزنت و گلد کوئست و کیمبرلی اینجا نیاورده باشی !! گفت حالا تو بشین .

یه چند از دوستاش هم اومدن توی اتاق و طبق حدس من شروع کردن به توضیح دادن راجع به نِت ورک مارکتینگ و این جور چیزا . همون اول بحث خیلی تلاش کردم که طرف رو منصرف کنم ، یعنی یه جورایی بهش گفتم بی خیال پرزنت کردن ما بشه ، من آدمی نیستم که پولم رو توی این کار به دید اونا سرمایه گذاری و به دید خودم حروم کنم ، ولی موفق نشدم . طرف خیلی مصرانه و حرفه ای اصرار داشت منو تو این کار پر سود شریک کنه . توی تمام طول بحث هم افرادی که توی اتاق بودن سعی می کردن با تکون دادن سر و یادداشت برداشتن یه جوری به من بفهمونن که حرفای این پرزنتور کاملآ درست و منطقیه . ( همین الان که داشتم این مطلب رو می نوشتم این دوستم دوباره زنگ زد. ) توی مدت بحث هم خیلی سعی کردم با طرف مخالفت کنم ولی وقتی دیدم یه مشت دلیل بی ارزش و غیر منطقی میاره دیگه بی خیالش شدم .

وقتی این جلسه کذایی تموم شد ( حالا بماند که چجوری با کلی دروغ و دلنگ از اون آپارتمان زودتر او موعد مقرر اومدیم بیرون ) خیلی اعصابم خرد بود . اول به خاطر اینکه چه جوری این آدما به خودشون اجازه میدن با وقت مردم بازی کنن و به خاطر اینکه خودشون به سود بیشتری برسن با سر هم کردن یه مشت اراجیف پولای مردم رو از دستشون در میارن . دوم اینکه به قول خانومی اگه این همه وقت و انرژی جونای این مملکت صرف یه کاری میشد که سازندگی توش باشه حالا وضع این ملت اینجوری نبود . ( چند تا از افرادی که توی این جلسه حاظر بودن کار و کاسبی شون رو رها کرده بودن و چسبیده بودن به این کار !! )
مطمئنآ خیلی از شمایی که توی ایران زندگی می کنید با یه همچین مسئله ای برخورد داشتین . برای منم این اولین بار نبود و مطمئنآ آخرین بار هم نخواهد بود . ولی هر جوری فکر می کنم اصلآ با هیچ منطقی جور در نمیاد که 1/700 میلیون تومن پول توی یه کاری سرمایه گذاری کنی و بعد از 9 ماه به درآمدی معادل 18 میلیون اونم در ماه برسی . غیر از وقت و انرژی جونای این مملکت ، خدا میدونه چقدر از سرمایه های این مردم راهی جیب بیزنس منهای هنگ کنگ شده . شما توی این کار با 1/700 میلیون تومن سکه هایی رو می خری که توی بازار بیش از 300 یا 400 هزار تومن ارزش نداره .

من یکی حتی اگه این پول رو توی خیابون هم پیدا کرده باشم عمرآ حاضر نیستم بدم دست یه همچین آدمایی . حداقلش اینه که باهاش یه مسافرت اروپا میرم و خیلی از جاهایی رو که عمریه دلم می خواد ببینم ، می بینم .

پ.ن : جمعه با خانومی رفتیم کاشان و نیاسر . کاشان رو زیاد فرصت نکردیم ببینیم ( فقط توی شهر ناهار خوردیم ) ولی نیاسر جای خیلی قشنگی بود . مخصوصآ توی این فصل که فصل گلاب گیریه و طبق آمار توی اردیبهشت هر سال تقریبآ یک میلیون نفر از نیاسر و قمصر دیدن می کنن . اینم چند تا عکس از نیاسر .
 
         
 
          
 
         
 
         
 
نظرات 20 + ارسال نظر
دختری که هیچ کس و جز تو نداره دوشنبه 25 اردیبهشت 1385 ساعت 07:33 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com


سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...
...آواره سر گردان...

بید قرمز دوشنبه 25 اردیبهشت 1385 ساعت 09:17 ب.ظ http://bideghermez.blogsky.com

عکسهای قشنگیه. ولی چرا ۲ تاش باز نمیشن؟

زن متولد ۱۳۵۷ دوشنبه 25 اردیبهشت 1385 ساعت 11:52 ب.ظ http://motevalled.blogspot.com

aksa hich kodoom vase man baaz nashod !

نازخاتون سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1385 ساعت 12:31 ق.ظ

عزیز سلام دوباره. هیچ ای-میلی تا الآن دریافت نکردم. ممکنه یه بار دیگه زحمت بکشی؟ نمی دونم چرا یاهو با ای-میل های من این کار زشت رو می کنه؟ :)


. درضمن این عکس ها خیلی قشنگ بود. ممنون به خاطر توضیحاتی که راجع به این پرزنت شدن و اینا نوشته بودی. تابستون هم یکی از دوستان من به شدت مشغول این کار بود و می خواست یه توضیحاتی هم به من بده که من اصلا وقت این کار ها رو نداشتم.

نازخاتون سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1385 ساعت 12:32 ق.ظ

*MED عزیز سلام دوباره. هیچ ای-میلی تا الآن دریافت نکردم. ممکنه یه بار دیگه زحمت بکشی؟ نمی دونم چرا یاهو با ای-میل های من این کار زشت رو می کنه؟ :)


**درضمن این عکس ها خیلی قشنگ بود. ممنون به خاطر توضیحاتی که راجع به این پرزنت شدن و اینا نوشته بودی. تابستون هم یکی از دوستان من به شدت مشغول این کار بود و می خواست یه توضیحاتی هم به من بده که من اصلا وقت این کار ها رو نداشتم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1385 ساعت 12:38 ق.ظ http://sooski.persianblog.com

باور کن! همین روی برخی از مردم ایران منو از اونجا فراری داد...

پرنوشت سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1385 ساعت 12:13 ب.ظ http://parnevesht.com

هه هه! پرزنت؟!

۴۰تیکه سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1385 ساعت 07:09 ب.ظ

مد جان من منظورم این نبود که اون دختر شهید کار بدی کرده نه کار خیلی خوبی هم کرده فقط مشکل من اینه که چرا برای بقیه غدغن!
درباره پدرتون هم متاسفم خدا روحشون رو غرق رحمت کنه.

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 اردیبهشت 1385 ساعت 09:46 ب.ظ

آخی ، نازی ...

‌ّذشم پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1385 ساعت 03:28 ب.ظ

آخی ، نازی ...

آرزو پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1385 ساعت 03:45 ب.ظ http://arezoobanu.blogfa.com/

سلام مد جان
کلاهبردارها هر راهی رو که امتحان میکنند به راحتی به نتیجه میرسند فقط به خاطر تنبلی مردم و دور زدن راه درآمد

فقیر حقیر محتاج به رحمت خدا جمعه 29 اردیبهشت 1385 ساعت 07:38 ب.ظ http://40sotoon.blogsky.com

سلام
خوبی؟ بابا تو هم که همه ش فقط میگی ایران فلان ایران بیسار ! قبول دارم همه حرف هایی را که میزنی اما خب یه جوری هم یه جوری میشم تا این ها را میگی ! D: البته میگم همه ش درسته و موافقم..
راستی من هم نیاسر بودم !
دقیقا همون روزی که شما اونجا بودی !
عکس های من را هم ببین یه نظری بده: http://www.40sotoon.blogsky.com/?PostID=82

قربانت

اسکارلت شنبه 30 اردیبهشت 1385 ساعت 01:07 ق.ظ http://www.khanoomescarlet.blogspot.com

به به چه عکسهای قشنگی -:)

ضمنا از من میشنوی هرگز دوروبر این پرزنت و گلدکوئست و اینجورچیزا نرو ، که تقلب و پشیمونی توش زیاده ! من خیلیها رو دیدم که پشیمون شدن .

خانه ما- خانم همسر شنبه 30 اردیبهشت 1385 ساعت 07:51 ق.ظ http://www.khaneyema.blogfa.com

سلام.....من و آقای همسر هم یه بار گرفتار این گلدکوئئستیها شدیم و دقیقا فضا همینجوری بود که نوشته بودی.....تازه بعد از جواب منفی ما یه بار دیگه هم خود طرف برای قانع کردن ما اومد خونمون و کلی وقتمونو اعصابمون را گرفت.....در ضمن این عکسها باز نمیشه و من شدیدا دلم میخواست عکسهای نیاسر را ببینم.....موفق باشین.

ایه یکشنبه 31 اردیبهشت 1385 ساعت 11:59 ق.ظ

ایه یکشنبه 31 اردیبهشت 1385 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام
یه چیز جالب این چیزایی که تو مینویسی دقیقا برای منم اتفاق افتاده .حتی رفتن به کاشان و نیاسر دقیقا همون روز جمعه و حتی نمایشگاه همون روزی که تو بودی

صفحه خودم/َAM!N NZi دوشنبه 1 خرداد 1385 ساعت 02:47 ق.ظ http://mypage.blogfa.com

اصلا پول دادن تو نتورک کلا اشتباه

پیام دوشنبه 1 خرداد 1385 ساعت 02:36 ب.ظ http://payamra.com

خدا وکیلی ادم باید عقلش کم باشه که دنبال این حرفها بره ...

نورا دوشنبه 1 خرداد 1385 ساعت 09:03 ب.ظ

مد عزیز دقیقا همونیه که میگی !! خودت بهتر میدونی تالاپ تالاپ چه معنایی داره ؟ خوب درکم کردی ! ممنون در مورد این پرزنت ها هم یه چیز جالبی هست و اون اینه که همه ی کسایی که میخوان به قولی پرزنت کنن به نوعی در وحله ی اول خیلی محافظانه کارانه برخورد میکنن امکان نداره پشت تلفن بهعت بگن که چی کاذت دان ؟!! خیلی جالبه این مورد تو همشون در باره هر کدوم از شرکت ها کاملاصادقه

مهدی چهارشنبه 31 خرداد 1385 ساعت 03:52 ب.ظ

Ma irania Ye Joor Adamaei Hastim Ke Az Risk Mitarsim Man Kamelan Ba Harfetoon Mokhalefam Be Shoma Nemigan ke Agha Pool Bede Baed Sabr Kon Baede Ye Sal Felan Pool Too Mah Barat Ferestade Mishe Doostan Shoma Baraye Residan Be Hadaf Bayad Saeyo Talash Konid in Rah Be Shoma Komkak Mikone Ke Yek Poli Ghabl Az Residan Be Hadaf Baraye Khodetoon Besazid Ke in Pol Kheyli Rahat Shomaro Miresoone Be Hadafetoon Man Hodoode 4 Mahe Karamo Dar in Majmooe Edame Midam Va Hodoode 700 $ aZ In Majmooe Dar Ovordam Shoma Mitoonid Baraye Ettelaeate Bishtar Be Man Email Bezanid Va Dar Akhar inke Shoma Mikhay Beri Mashin Bekhari Maman Bozorgeto Mibari are?in Kar Daghighan Eyne Kare shomas ke ye zehniyate kamelan manfi darid pas az kasi soal konid ke too in majmooe boode be sood reside ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد