.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

تصمیم کبری

              
 
دیروز یه تصمیم کبری گرفتم ، دیگه نمی رم سر کار . حدود 40 روز اونجا کار کردم ولی دیدم اون چیزی رو که انتظار داشتم بهم نمیده ، ضمن اینکه پایان نامه دانشگاه هم همینجوری مونده . می خوام بچسبم پایان نامه رو تموم کنم ، تحویل بدم تا مدرکم بیاد دستم . برا آینده یه فکرایی دارم که دیدم با کار کردن اونجا از هدف اصلیم یه کم دور می شم ، دور شاید نه ولی به تعویقش می نداخت . این شد که بی خیالش شدم و از الان می خوام برای اون هدف نهایی تلاش کنم .ممکنه موفق هم نشم ، که احتمالشم کم نیست ولی خوب ما ( من و خانومی ) تلاشمون رو می کنیم ، دیگه هر چی خدا بخواد همون می شه .

خیلی فکرا توی سرمه و خیلی کاراست که می خوام برا آینده بکنم ، فقط همینو بگم که اگه حتی فقط یک سوم این کارها رو هم انجام بدم آدم موفقی می شم . اما انجام شدن همین یک سوم هم توی حاله ای از ابهامه . ( ادبی شد )
نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 3 بهمن 1384 ساعت 03:16 ب.ظ http://manteghi.blogsky.com

متن نامه ای که به اغای احمدینژاد فرستادم >


:to



DR-AHMADINEJAD@PRESIDENT.IR



آغای احمدینژاد سلام امیدوارم سالم باشید تا بتوانید کشور را خوب اداره بکنید چون به قول شاعر " عقل سالم در بدن سالمست" احتمالا من اینطور حس میکنم که شما کمی کسالت دارید درست است؟ ولی امیدوارم اگر این حرف من درست باشد کسالت شما زیاد طول نکشد و خدا شفایتان بدهد . راستی در مورد اعزام ناظر حقوق بشر از ایران به غرب من فکر میکنم بهترین گزینه برای اینکار شخص مرحوم سعیداغا امامی بودند که متاسفانه یا خوشبختانه شربت شهادت نوشیدند ولی خوب فقط که همین یک گزینه تنها نیست به نظر من سردار نقدی یکی دیگر از بهترین ناظران حقوق بشر میتوانند باشند روی پیشنهاداتم فکر کنید راستی یه چیز دیگه آیا شما میدانستید که در اروپا یا آمریکا اگر کسی بر ضد مسئولین صحبت کرد او را به اعدام و یا اخراج از کار محکوم میکنند خوش به حالم که در مملکتی زندگی میکنم که اصلا از این خبرا نیست و همانطور که اول انقلاب گفته شد که ملتی که این همه منابع دارد چرا باید پول برق یا مالیات بدهد واقعا خوشحالم که در این کشور ، دیگر از مرگ گرسنگان خبری نیست البته اگر یک وقتی کسی هم از گشنگی مرد این دیگه تقصیر آمریکاست چون تمام این بلایای دنیا تقصیر همین آمریکای نامرده و ما اصلا مقصر نیستیم پیشنهاد دیگرم برای رفع فقر اینست که در سر هر کوچه ای یک بلند گو بگذارید تا صدای اذان و قرآن ، شکم بچه های گرسنه را سیر کند انشاا... زمانی برسد که آنقدر مسجد و تکایا داشته باشیم که دیگر گشنه ای باقی نمانَد راستی این جرج بوش هم با عوامفریبی اومد روی کار میدونین چجوری ؟ اولش گفت که میخوام وضع معیشتی همه رو خوب کنم (البته خودش هم میدونست که با وجود کشوری مانند ایران که دائما نقشه های او را نقش بر آب میکند این امر میسر نیست ولی خب مردم آمریکا که این چیزا رو به خاطر یکطرفه بودن تبلیغات نمیفهمند و نمیتوانند رب را از رُب تشخیص بدهند گول خوردند) خب بگذریم داشتیم از موضوع پرت میشدیم کجا بودیم ، اهان یادم اومد جرج بوش گفت میخوام وضع معیشتی همه رو خوب کنم ولی خوب بعداز اینکه انتخاب شد گفت که میخواد ایران رو از روی نقشه محو کنه البته اگه آغای جرج بوش میدونستن که اینکار ، اول خودشان رو از روی نقشه محو میکنه هیچوقت این غلطا رو تو صحبتاشون نمی آوردن خب مثل اینکه بحث طولانی شد آخه شما کارای مهمتری هم دارین مثل بازدید از حرم حضرت معصومه و رقیه و امام رضا و تجدید میثاق با شهدا و نثار فاتحه برای اونا و کلاسهای فیزیک نور و رفتار متفاوت نور در محیطهای مختلف که البته اینا مهمترین امور مملکته. خدا را به شما سپردم مواظبش باشین

ژنرال دوشنبه 3 بهمن 1384 ساعت 07:17 ب.ظ http://culturalcapital.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
اولا امیدوارم هر طور میشه موفق باشی ! اما باز فکر میکنم حیفه کار بود ! نمیشد یه کم حجم کارت را کم کنی؟ که به هر ۲ برسی؟
در مورد blogrolling هم یه صفحه که خیلی خوب آموزش داده را برات توی یاهو فرستادم بخون ! اگه مشکلی بود در خدمتم
قربانت ممنون به وبلاگم لطف داری

[ بدون نام ] دوشنبه 3 بهمن 1384 ساعت 09:44 ب.ظ http://sooski.persianblog.com

مد جون، اگه میدونستی زمستونهای اینجا چقدر آدمو داغون میکنه، اونوقت تعجب نمیکردی چرا آخر هفته ها آدم تا میتونه با فیلم و اینجور چیزا حواسش رو از این زمستون بیرحم اینجا، پرت میکنه!!‌ :) اونم با این زندگیهای پر مشغله و سریع اهالی این قاره! :)
شاد باشی و در تصمیماتت موفق! :)
--سوسکی

بید قرمز سه‌شنبه 4 بهمن 1384 ساعت 11:46 ق.ظ http://bideghermez.blogsky.com/

سلام.
امیدوارم که هر کاری که انجام میدی توش موفق باشی.
یا علی مدد...

پیام سه‌شنبه 4 بهمن 1384 ساعت 03:44 ب.ظ http://payamra.com

مطمئن هستم که میتونی و عاقبت خوبی خواهی داشت ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 بهمن 1384 ساعت 11:37 ب.ظ

مد جان، عوضش تا صفحه ام بالا بیاد میتونی بری یه فنجون چای مشتی برای خودت بریزی و نوش جان کنی!!‌ :)
--سوسکی

بی نشان چهارشنبه 12 بهمن 1384 ساعت 09:25 ب.ظ

امیدوارم فکرای توی سرت اونقد بزرگ باشه که ارزش رها کردن کار رو داشته باشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد