.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

تئاتر

چند روز پیش خانومی زنگ زد که قراره برا یه تئاتر کودکان دکور طراحی کنم و نیاز به همفکری دارم .قرار شد برم پیشش یه کم با هم راجع بهش حرف بزنیم . رفتم پیشش ، با هم نشستیم متن رو خوندیم و به این نتیجه رسیدیم که متنش جای کار آنچنانی نداره . به نظرم خیلی کلیشه ای و تکراری بود این شد که خانومی رفت دنبال اینکه خودش یه متن دیگه پیدا کنه .

روز جمعه دیدم خانومی داره رو یه متن کار میکنه، برای همون تئاتر کودکان ، از قراره معلوم خانومی هم داره یه متن جدید براشون می نویسه ، هم قراره دکورشو طراحی کنه و خود کارو کارگردانی کنه. ( بابا آوراکتیو OverActive ) امروز هم بعد کار یه سر رفتم سر تمریناشون ، از یه طرف جو خیلی ساده و صمیمی داشت اونجا ( آخه یه چند باری پیش اومده بود که سر تمرینای کارگردانهای به قوله خودشون بزرگِ اصفهان رفته بودم ، اونجا بازیگر و کارگردان اینقدر سر خودشون معطل هستن که انگار از یه جای فیل افتادن!! ) و از طرف دیگه بازی گرفتن از بچه های 15 - 14 ساله کاره خیلی سختی به نظر می رسید .
 
جدآ که این خانومی خوب حوصله ای داره که با اینا کار می کنه ، ما که از صبح تا شب با یه سری مهندس یا آدم فنی سرو کله میزنیم شب دیگه اعصاب نداریم ، خدا به داد خانومی برسه . جالبی قضیه اینجاست که بچه ها کلی باهاش رفیق شدن و خاله صداش می کنن . منم که رفتم اونجا یکیشو ن که از چشماش معلوم بود چقد شیطونه گفت : اِ اِ ، بچه ها شوهر خاله هم اومد . حالا از کجا اینو حدس زده بود خدا می دونه .

پ.ن : اونای که علاقه مند به مباحث "معماری و شهرسازی" هستن یه سر به افسانه بزنن . مطالبش جالبه ، منم خودم 
         مشتری دائمش هستم .
نظرات 6 + ارسال نظر
پیام یکشنبه 2 بهمن 1384 ساعت 08:11 ق.ظ http://payamra.com

در هر صنفی سر و کله زدن سخته .....

...sadeghe یکشنبه 2 بهمن 1384 ساعت 12:52 ب.ظ http://andishebaran.blogfa.com

من فکر می کنم برره یه ایرن کوچیک شده باشه
اولین سلام من.
پس حتما این مطلب رو بخون.
نقد سیاسی اجتماعی برره.
میتونی تو پیوندها پیداش کنی. چون من یکی دو ماه پیش نوشتم.

بید قرمز یکشنبه 2 بهمن 1384 ساعت 06:43 ب.ظ http://bideghermez.blogsky.com/

سلام.
ماشالله به این خانومی. چه قدر اکتیوه. یه اسفند براش دود کن.
یا علی مدد...

آونگ خاطره های ما یکشنبه 2 بهمن 1384 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام
پس خانومی هنرمنده :)
سلام منو به ایشون برسون حتما
شاد باشید .
راوی

نورا یکشنبه 2 بهمن 1384 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.afrazan.persianblog.com

مد عزیز که نمیدونم این مد یعنی چی؟ ( به رسم برره) اولا اون نورا بدیعی یه اسم و فامیل مستعاره ولی در کل نه نمیشناسم ٫ بعدشم اینکه اون لینکای بغل صفحه من درست کار نمیکنن یعنی خداقل وقتی خودم روشون کلیک میکنم نمیتونم اون صفحه ی مورد نظرو پیدا کنم یعنی در واقع بیاستفاده اند به خاطر همینم هست که دیگه لینکی اضافه نکردم و گر نه شما اکه از دوستان عزیز مایید ولی با این وجود چشم

خانه ما- خانم همسر چهارشنبه 5 بهمن 1384 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.khaneyema.blogfa.com

سلام به زوج جوان و هنرمند.......ازتون خیلی ممنونم که به من لینک دادین. نوشته های شما هم جالبه هرچند خانومی خیلی کم نوشتن.....موفق و شاد باشین در ضمن من هم دوست دارم وب شما دوستهای خوبمون را تو وبلاگم اضافه کنم......پس با اجازه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد