.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

.:: پرسه ::.

روزمرگی های مد ( MED )

شغل جدید

چند شب پیش که طبق روال همیشه مشغول وب گردی ( ول گردی؟ ) بودم یه نفر برام پی ام داد که من می شناختمش ولی بعد از یه کم صحبت کردن فهمیدم یکی از بچهای سال بالایی که الان کلی برا خودش مهندس شده .

ما هر دو توی گروه دانشکده عضو هستیم و ایشون وقتی داشته چک میل می مرده دیده چراغ من روشنه و برام پی ام داده .

کلی با هم از این درو اون صحبت کردیم تا بحث به کار کردن رسید و ایشون ازم خواست اگه وقت آزاد دارم یه سری بهش بزنم . منم که یکی دو ماهی بود به خاطر یه سری مسایل دیگه دفتره خودمون نمی رفتم تو هوا چسبیدم .

خلاصه اینکه دیروز رفتم دفترشون و بعد از یه سری بحث و تبادل نظر کاملا معمارانه قرار شد باهاشون همکاری کنم و از هفته دیگه هم می رم سر کار .
یه کاره نظارت ساختمون که به تجربش خیلی نیاز داشتم . چون من بعد از دانشکده کاره طراحی معماری و طراحی شهری کرده بودم ولی تجربه کاره نظارت که یکی از بخشای مهم معماری هستش رو نداشتم . حالا اگه خدا بخواد این تجربه رو هم کسب می کنیم .
فقط برام دعا کنین از پسش بر بیام ...
 
                                                                                                                                                                     
نظرات 2 + ارسال نظر
3line سه‌شنبه 15 آذر 1384 ساعت 11:40 ق.ظ http://3line3.blogsky.com

مرسی از وب لاگ قشنگت واقعا دستت درد نکنه به وبلاگ ما هم یه سری بزن من برای تبادل لینک یا اوگو آماده ام اگه با تبادل لینک موافق بودی تو قسمت نظرات بگو
در ضمن اگه خواستی یه لطفی هم بکنی تو قسمت نظر سنجی یه نظری هم به وبلاگم بده یا حق
----------.----.
------ _.'__ ---`.
--.--(#)(#)----/##
.' @------------/###
:------------,--#####
--`-..__.-'_.--###/
--------`;_:-- ---`"'
-------.'"""""`.
-----/, ------- ,
----//---------
----`-.______.-'
--- ___`. | .´'___
-(______|______)

پدرام سه‌شنبه 15 آذر 1384 ساعت 06:13 ب.ظ http://doriha.persianblog.com

سلام...چه قدر سخته تو تابستون با غریبی آشنا شی... یا اینکه وقتی بهار شه یه جوری ازش جدا شی... چه سخته بی بهونه میوه کال رو چیدن... به خدا کم غصه ای نیست چند روزی تو رو ندیدن... چه سخته اون کسی که میگفت واسه چشات میمره... بره و دیگه سراغی از تو و چشات نگیره... گفتی که منو دوست نداری گله ای نیست... بین عشق منو تو فاصله ای نیست...مطالب قشنگی نوشتی موفق باشی به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد